Vanuit Berlijn richting Dresden

Duitsland, Finsterwalde

Een regenmorgen waardoor ik later vertrok. Berlijn uitrijden op een rustige zondag, veel natuur. Het lijkt wel of de herfst midzomer al zijn intrede doet of is het door de zomerstress: droogte. Het schijnt dat ook hier zéér weinig regen gevallen is, vandaar. Finsterwalde ligt in het Spreewald, een mooie golvende groene streek.

110 km op de teller omdat er onderweg niet veel te beleven viel zoals de vorige dagen. Enkele sfeerbeelden in bijlage.

Hallo Paul ! Dat ik me nog niet gemeld heb, wil niet zeggen dat ik niet dagelijks je verslagen volg... maar nu leek het me toch hoog tijd om effe in de pen (euh..achter het klavier eigenlijk) te kruipen. Schitterende prestatie weer van onze Paul ! En heerlijke gedocumenteerde verslagjes, zodat we weer een beetje kunnen meereizen. Hier vandaag (zondag) ook sloten water uit de lucht gevallen... namiddag werd het een stuk beter... Verder weinig nieuws te melden vanuit deze hoek... tenzij de droeve sfeer in en rond Heusden/Beringen dezer dagen, bij het tragische en pijnlijke verlies van onze brandweermannen. Maar tegelijkertijd ook het warme gevoel en het beleven van zo ongelooflijk veel solidariteit in al zijn vormen, in en ver buiten onze regio ! Dag Paul ! Je doet het, zoals steeds weer schitterend op je tocht ! Ik kijk alweer uit naar je volgend verslag... Take care ! Simone

Simone 2019-08-19 02:02:19

Dag Simone, bedankt voor de fijne reactie! Prestatie is relatief omdat het een kwestie is van dag na dag rustig verder te fietsen, te observeren en registreren. Verder heb ik geen verantwoordelijkheid. Wel ben ik tevreden dat het ondanks mijn gevorderde leeftijd van bijna 63 jaar fysiek het nog goed gaat. Het is natuurlijk fijn om steeds opnieuw jouw aanmoedigende reacties te lezen! fietsgroeten! Paul

Paul-op-weg 2019-08-19 05:58:22

Een goede morgen en veel fietsplezier gewenst...

Gerlinde 2019-08-19 07:58:42

Heerlijk om te volgen....dank u wel lieve zoon! Je mama

Colemont Thérèse 2019-08-19 15:34:20

Bedankt, Gerlinde, heb je tussentijds de houten berenkast gezien op de blog?

Paul-op-weg 2019-08-19 15:39:45

Fijn dat je zo wat mee kan reizen, moeder, tot horens!

Paul-op-weg 2019-08-19 15:40:19

Bedankt dat we dit van zo nabij kunnen volgen. Fijn om te lezen.