Van Spoleto tot Ferentillo: zware bergtocht

Italië, Precetto

Vanuit Spoleto vertrokken rond 8u30 met aankomst in Ferentillo na 11u onderweg: 1360 m stijgen en 1440 m dalen. Ik lig nu op mijn bed en voel het in mijn lijf. Net een uitgebreide cena gehad met alles erop en eran.

Nu nog een goede nachtrust in deze eenvoudige kamer met ontbijt en dan weer op weg. Morgen is opnieuw een bergwandeling maar dan een stuk korter.

Onderweg ben ik geen enkele wandelaar tegen gekomen met daarbij grote stukken zonder enige verbinding. Daar moet je echt voorzichtig zijn want niemand komt je helpen. Wandelsticks en hoge schoenen wandelen veilig. Verder heb ik altijd voldoende water en proviand bij voor als!

s' Avonds heb ik wat moeite gehad om een kamer te vinden maar na wat telefoneren is het me gelukt.

Prachtige foto's Paul 👌. Hopelijk ben je morgenochtend bekomen van de zware dag en kan je er weer tegenaan voor het vervolg 🤞🚶.

Mia Theunis 2022-09-02 22:31:54

Doe het kalm aan Paul. Zo zonder hulplijn moet er niet veel gebeuren om je in grote problemen te brengen. Ik wil wel in overweging nemen dat Franciscus een goede “ Engelbewaarder” is , maar onze Eersteminister verklaarde gisteren op de persconferentie dat er geen mirakels te verwachten vallen. Hou het dus aub veilig. JM

Julien Maebe 2022-09-02 22:56:37

Morgenvroeg zet ik een kaarsje aan bij de foto van je papa!💖 Je mama

Thérèse Colemont 2022-09-03 00:27:08

Voorzichtig Paul ! En goed naar je lichaam luisteren! Fantastisch om je tocht van op afstand te volgen… Wij volgen …. Het ga je goed !! 🍀🤞

Simone Beerten 2022-09-03 02:49:09

Mooi Paul, Spoleto heb ik ook bezocht maar met de mobilhome. Prachtige regio overigens. je maakt ook hele mooie foto's. Fijn om je tocht te volgen

Willy Schepers 2022-09-03 08:45:04

En alweer prachtige foto's...hou het veilig Paul .

Rita V 2022-09-03 09:55:08

Volgen je op de voet.😊👍👌

cugino Leo(ne) 2022-09-03 10:47:15

Alweer zo mooie foto's, reis nog steeds in uw verhaal met je mee.