Dag 1 Rome op de fiets

Italië, Rome

Een stad bezoeken met de fiets lijkt me ideaal. Een ommetje van 10 km gaat vlot maar te voet is wat anders.

Ik laat me wat leiden door het toeval en fiets zeker niet van hotspot naar hotspot.

Fietspaden en fietsenstallingen moeten hier nog uitgevonden worden. De auto en scooter nemen hier alle ruimte in. Met een degelijke fiets en veel ervaring lukt het wel. De Italianen houden wel rekening met elke weggebruiker.

Prachtige foto’s! En dus een mooi verslag:met de fiets door Rome: Je mama🚴🌻💖

Thérèse Colemont 2022-09-07 21:14:44

Ik heb enorm genoten van jouw boeiende verslagen. Alhoewel ik thuis zat, kon ik me elk traject levendig inbeelden. Mooi Paul, dat je ook de tijd nam voor interessante contacten en ontmoetingen onderweg... De foto-opnamen waren telkens zeer geslaagd en heel sfeervol. Veel dank voor je inspanningen om dit project tot een goed einde te brengen.

Ludo Deleux 2022-09-07 22:43:50

Rome: magnifiek. Mooie foto’s Paul. Ben er zelf al meer dan 10 x geweest. Zo herkenbaar allemaal. Dikke proficiat

Willy Schepers 2022-09-08 07:12:27

Het mooie Rome! Top!👍

Melina Paschalidis 2022-09-08 11:37:40

Na inspanning komt ontspanning. Helemaal verdient !