Van Assisi naar Bevagna

Italië, Bevagna

Voor dag en dauw opgestaan en vertrokken (6u) voor een lange prachtige wandeling met aankomst in Bevagna rond 16u, toen was het wel goed geweest.

De tocht starte met Assisi in de vroege morgen, dan flink klimmen naar het Franciscanen klooster "Eremo delle Carceri" waar monniken zich zelfs terug trokken in een grot.

Vanop 1000m hoogte een lange afdeling naar het mooie Middeleeuwse stadje Spello. Van daaruit de uitgestrekte vlakte in met eindpunt Bevagna.

De fietsen…..ik zou ze niet gebruiken! Het reisverslag :ik heb er weer van genoten! Je mama💖🌻

Thérèse Colemont 2022-08-31 19:51:10

Bedankt Paul voor de mooie foto's. Je begint een beetje op een baardig type te lijken, maar je ziet er nog goed uit. Rome halen wordt een fluitje van een cent, zo lijkt het toch. Veel moed en geniet van al het moois dat je ziet. Giel

Giel Vranken 2022-08-31 22:33:28

Wat een prachtige omgeving.....en, wat een prachtige foto s.....

Jef Broux 2022-08-31 22:38:44

Je ziet er ietwat "verweerd" uit Paul, waardoor je helemaal opgaat in de mooie omgeving ;-) . Bedankt dat we weer virtueel mee mogen. Leuke foto's en teksten. Wij zijn alweer terug thuis na onze, in vergelijking "kleine" wandeling langs Hadrian's Wall. Als je Tivoli passeert: de groeten aan Hadrianus! Fijne tocht verder!

Marie-Christine 2022-08-31 22:56:07

Na een vermoeiende dag en dan nog deze boeiende reportage schrijven .. je moet het maar doen en weerom heel mooi .Verzorg je goed ...en je doet dat schitterend.

Rita Vanhove 2022-08-31 23:46:58

Je moet het maar doen. Proficiat met je mooie reis, later kan je terug denken aan al je avonturen. Velen willen het doen maar in laatste instantie doen ze het toch niet. Bedankt voor je mooie foto's.

Philips Marcel 2022-09-01 08:31:08

Ja Paul, alweer een mooi vervolg aan je voetreis. Mooie foto's en tekst. Kijken uit naar het vervolg !

Rosa Claes 2022-09-01 10:02:31

Dag Paul, ik geniet mee van uit onze Heusdense cité. Prachtige foto’s en boeiende avonturen!

Karine Bogaert 2022-09-01 10:58:46

Merci Paul pour le beau moment du partage de ton voyage et des jolies photos

Bernadette Histasse 2022-09-01 13:20:29

Ben benieuwd naar je avonturen achteraf Paul. Tracht de nodige rust en maaltijden te respecteren. Tot morgen 😉

Manuel Coolen 2022-09-01 16:09:24

Genoten van uw reisverslag en van de mooie foto's.