OP NAAR EEN NIEUW AVONTUUR (2)

Zwitserland, Montreux

Ik kom naar huis.

Ik dank jullie allemaal voor het lezen en meeleven op mijn blog. Misschien gaat mijn blog nog wel even door om af te kicken van deze prachtige tijd die ik gehad heb. Ik kijk er met grote dankbaarheid en heel veel voldoening op terug.

Maar vanavond ben ik alleen maar heel erg verdrietig.

Ach Hanneke toch, wat ontzettend balen is dit nu voor jou. Hopelijk weet je thuis wél snel wat er aan de hand is met je voet. Verdrietig mag je zéker zijn, je had je zó goed voorbereid. Lieve groet!!! Pauline

Pauline 2022-09-26 21:40:19

Welkom thuis!

Nuela 2022-09-26 21:43:45

Lieve Hanneke, eigenlijk weet ik miet wat ik moet zeggen op dit bericht. Heel erg jammer dat je moet opgeven nu je al zo ver gekomen bent en zo’n prachtige dingen hebt meegemaakt. Laten die de belangrijkste plaats in je hoofd en hart innemen. Veel sterkte!

Renée 2022-09-26 21:55:19

Dat is zeker verdrietig, vanavond. En vast morgen ook nog. Daarna kun je vast vol verwondering terugkijken naar al het moois wat je (al) op je pelgrimspad hebt beleefd, gezien, gehoord. Én met ons gedeeld hebt.

Hilde 2022-09-26 21:57:22

Ik ben ook verdrietig met jou en voor jou, je was mijn vaste date in de avond met je verhalen van de dag. Je was nog maar net begonnen, ook al was je al op de helft, je kwam steeds dichter bij de pas en bij de grens met Italië. Ik ga je berichtjes missen en ik hoop dat je over X maanden weer verder kunt. Je hebt al eerder tegenslagen gehad en overwonnen in je aanloop naar deze reis. Je hebt nu gewoon dikke pech. Op naar de volgende keer, en nu gewoon heel erg balen...

Mariette 2022-09-26 21:58:46

Die fenomenale eerste helft pakt niemand je meer af. Jammer dat je gezondheid voorgaat maarre ...die gaat wėl voor. Beter ten halve gekeerd dan ten hele Rome per rolstoel bereikt. Bijzonder welkom thuis, alvast!

Martin 2022-09-26 21:58:58

Dag Hanneke ja wat ontzettend triest, ik ga je verhalen en overpeinzingen missen. Ik gun je een goede afronding en ik kan niet anders denken dan dat dit nog niet geëindigd is . Je kracht, energie en optimisme zullen je weer verder op een pad brengen. Het ga je goed en graag tot later.

Esther 2022-09-26 22:09:01

Wat ontzettend jammer Hanneke dat je terug naar huis moet. Echt balen want ik vond je zo geweldig bezig. Met je blogs heb je denk ik velen aan het denken gezet. Maar één ding: deze ervaring van deze 2 maanden neemt niemand je meer af. Goede terugreis

Annemieke 2022-09-26 22:10:33

Ik heb enorm genoten Hanneke van de verhalen Jammmmmmmer dat het voor nu hier stopt voor jou. Maar wat een prachtige reis heb je gemaakt Sterkte met het herstel en tot ziens

Pat 2022-09-26 22:13:21

Wat een verdrietig, maar ook dapper besluit. Welkom thuis. Er is een nieuwe weg.

Trees 2022-09-26 22:19:27

Ach Hanneke, wat ontzettend jammer, maar wat ben je ver gekomen. Ik heb enorm van je verhalen genoten en liep op die manier met Je mee.

Anita 2022-09-26 22:34:07

Ik stuur je een boeketje rode rozen, Veel Liefs! Welkom thuis!

Leny 2022-09-26 22:36:15

Hanne('ke ) je bent een bewonderings-waardige " DAME " met véél, nee Hééél Véél talenten, tot heden dagelijks je prachtige reisverhalen gelezen en er steeds van genoten hoe je alles beschrijft, op een bondige, fijne manier. De foto's waren " het kriekske op de taart " zoals wij het zeggen ( kers ) De Beemer ( BMW ) staat paraat om jouw richting uit te rijden als we groen licht krijgen zodat we onze reis-ervaringen kunnen delen. motard Danny

Danny De Vos ( JHB Luxemburg met moto ) 2022-09-26 22:36:26

Hè Hanneke, heel jammer dat het nu zo loopt. Ik begrijp dat het een moeilijk besluit is geweest. Ik denk dat het verstandig is. Je mag verdrietig zijn. En ook trots op jezelf. Op alles wat je tot nu toe hebt bereikt, ervaren, meegemaakt, gedeeld met ons. Ik denk dat je heel veel mensen blij hebt gemaakt met je dagelijkse blog. Hebt laten zien wat er ook mogelijk is in het leven. Ik wens je een goede thuisreis❤❤❤

Claartje-onderweg 2022-09-26 22:38:06

Wat ontzettend jammer. Ik heb je met veel bewondering gevolgd. Sterkte!

miekequilt 2022-09-26 22:56:18

Ach, wat jammer, wat een teleurstelling! Verstandig wel, denk ik. En je kunt het ook zo zien: als je de volgende keer de reis hervat, en dat ga je zeker doen, mag je meteen bij het meer van Genève beginnen! Wel zo comfortabel! Sterkte met de terugreis en het weer wennen aan thuis.

Vincent 2022-09-26 23:07:59

Dankbaar dat ik jou heb mogen ontmoeten met Baer. Voor mij zo fijn om jou verhalen te mogen lezen. Wat zal ik dat missen. Maar wie weet gaat het snel weer verder. Maar voor nu gaat je gezondheid voor. Dikke knuf😘🙏💜

Lilian 2022-09-26 23:09:18

Heel veel dank voor het delen van je pad, gedachten en beelden. Zo inspirerend. Hoop dat je her een plek kan geven. Wens je een goede invoeging in je lleven thuis.

Marjo 2022-09-27 06:56:33

Dag Hanneke, wat spijtig dat je moet stoppen met die prachtige reis waarover je zo mooi schreef. Ik heb je gevolgd en meegeleefd, en vaak moeten denken aan die prachtige landschappen en dorpjes waar je doorheen trok. Jaren geleden heb ik veel van die gebieden op de fiets doorkruist en je verslag riep vaak ook herinneringen op aan die tijd. Nu verdrietig maar ik wens je dat je de mooie gedachten overheersen. En wie ga je nog eens verder. Lac Leman is een mooi startpunt voor zo’n vervolg.

Johan 2022-09-27 07:35:10

That’s life… Liefs Florence

Florence Van Rossum 2022-09-27 07:35:44

Wat heb jij een geweldige reis gemaakt met prachtige natuur en prachtige mensen. Je mag ongelooflijk trots op jezelf zijn. Maar nu mag je verdriet en teleurstelling er even zijn. Goede reis terug naar Nijmegen. Dikke knuffel van mij 👋👍🍀

Ghislaine 2022-09-27 07:41:51

Lieve pelgrim Hanneke, we her-kennen je pijn van het afbreken van je Grote Tocht, de pijn van het stoppen met onderweg zijn .... En toch blijkt (bij ons) ook deze zeer nare ervaring achteraf een unieke te zijn ... We wensen je veel tranen en veel beterschap, een goede reis naar huis en een veilige thuiskomst. Neem je tijd om te piepen en o, ja: we gaan je verhalen wèl ernstig missen!

Riet van Laake en Guus Wesselink 2022-09-27 08:01:22

Heel jammer Hanneke dat je moet stoppen met je pelgrimstocht. Toch hoop ik voor jou dat je gevonden hebt waar je naar op zoek was. Van harte beterschap en een goede thuisreis. H. groet \Riet

Riet Veenendaal 2022-09-27 08:02:43

Dank voor al je prachtige verhalen.Dat we zomaar in jouw hoofd mochten kruipen en met jouw ogen meekijken, ik zal het missen! Sterkte nu met het opnieuw positioneren! ☀️☀️☀️

Babette Degraeve 2022-09-27 08:28:28

Beste Hanneke, Dank je wel voor je verhalen! Als je het pelgrims-gevoel nog even wilt vasthouden: De vereniging Pelgrimswegen naar Rome heeft op zaterdag 15 oktober weer een clubdag. Een van de "workshops" is deze keer zelfs "Thuiskomen na een afgebroken tocht" ;-) https://pelgrimswegen.nl/vereniging/informeren-en-ontmoeten/ontmoetingsdagen-en-ledenvergadering/ontmoetingsdag-15-oktober-2022/workshops-tijden-de-ontmoetingsdag-op-15-oktober

Marijn Bosma 2022-09-27 08:35:31

Heel jammer Maar wel Welkom thuis

Herwi 2022-09-27 08:47:41

Lieve Hanneke wat hebben we genoten van je belevenissen. Succes met de terugreis en het “afkicken” van deze pelgrimage. Overigens kun je dat hier ook op de Totenbulten doen🤗

Ilse Janssen 2022-09-27 08:56:24

Wat jammer Hanneke wij hebben genoten van je reisverhalen. Goede reis terug naar huis. Van harte beterschap. Ben En Diny

Ben en Diny 2022-09-27 11:27:46

Erg jammer, geniet van wat je hebt gedaan. Ik heb genoten van je verslagen. Word gauw weer beter, Leo

leo lousberg 2022-09-27 12:11:32

Ach Hanneke wat is dit zuur! Zo jammer! Echt dikke pech! Maar gezondheid is je rijkste goed dus. Maar wat ben je al ver gekomen en heb je al zoveel moois meegemaakt! Dankjewel voor je bijzondere verhalen en de prachtige foto’s! Wens je een goede reis en een voorspoedig herstel! Jos en de kinderen zullen heel blij zijn je weer te zien. 😆 Tot snel. Groetjes van Ria