32. BEDANKT

Nederland, Nijmegen

Ik heb nog geen stap richting Rome gezet, maar ik heb nu al zoveel liefs ervaren! Vrijwel iedereen reageert leuk en bemoedigend op mijn plannen; ik krijg een beschermengeltje, een Christoffel (de heilige van de wandelaars) en een schelp met "buon cammino" (weliswaar het symbool van de Santiago-pelgrim, maar die werkt vast ook als je een andere afslag neemt).
Terwijl ik zelf nog steeds het idee heb dat ik vooral mensen in de steek ga laten. De vraag die ik van iemand kreeg om onderweg een kaarsje voor haar op te steken, vond ik dan ook alleen maar fijn: ik heb straks zoveel tijd om alleen maar te lopen en gedachteloos te zijn, dat er dan juist ruimte zal zijn om te denken aan alle mensen in mijn omgeving die het op een of andere manier een stuk moeilijker hebben.

Ik wil iedereen bedanken voor alle bemoediging. En niet in de laatste plaats Jos, want als hij niet had gezegd "moet je doen, als je dat wilt" dan was het er zeker nu nog niet van gekomen.

Tja Hanneke wie goed doet, goed ontmoet......dus....😃😘

Pauline 2022-07-15 16:33:55

Ha Hanneke vanuit mijn cabanon in zuid Frankrijk waar ik mede dankzij JOUW aanmoediging nu enorm van geniet denk ik aan jou en ga ik je volgen. Ik vind t geweldig dat je dit doet. Het is OER krachtig. Inspirerend. Geniet van ieder moment ook de moeilijke:) die horen er bij en maken de mooie extra genotvol. Liefs Florence

Florence Van Rossum 2022-07-15 17:34:28

Dat je de weg mag gaan die je goed doet.....

Joyce Nissen 2022-07-15 17:57:17

Heb een hele mooie reis. Ik ga volgend jaar dus ben heel benieuwd naar je verhalen. Bonne route.

Esther Blok 2022-07-15 19:30:26

Een gezegende reis, in de best mogelijke gezondheid 🤲🏻 🌱

Hilde 2022-07-15 19:47:39

Hey Hanneke, Vandaag kwam ik je tegen 26-07-2022 Ik was bezig met mijn ochtendwandeling met mijn trouwe vriend Baer. Baer was heel rustig ,hij sprong niet tegen je op. Bijzonder want hij springt alleen niet bij mij. Ik ben erg trots erop dat jij dit doet en wens je al het goede onderweg. Ik stuur je kracht als het even niet mee zit. Goede reis Hanneke.