CHÂTEAU DE CHILLON

Zwitserland, Montreux

Vandaag gewoon heel weinig woorden en veel foto's: dat kasteel is ook van binnen echt enorm de moeite waard. En terwijl het vannacht en vanmorgen nog stortregende, trok de hemel langzaam open en alles was weer zeer fotowaardig.

Een rustige middag in Stefano's huis, inmiddels alleen, met de zwaluwen die vlak voordat het weer gaat regenen prachtig door de tuin en over het water scheren.

Ik hoop morgen een telefoontje te krijgen van mijn verzekering of ik hier in Zwitserland een MRI kan laten maken die zij vergoeden. Is het antwoord nee dan kom ik naar Nederland om daar een MRI te laten maken. Is het antwoord ja, dan laat ik dat zo snel mogelijk hier doen. Is vervolgens de uitslag 'geen bijzonderheden te zien' dan blijf ik nog hooguit een weekje wachten op verbetering en óf loop dan verder, óf kom naar huis als het niet over is. Is de uitslag inderdaad een breukje dan is mijn pelgrimage voorlopig voorbij en hoop ik over 3 jaar van voor af aan te beginnen (ja, tegen mijn pelgrimsgewoonte in heb ik dit keer een beetje verder vooruit gekeken dan morgen en overmorgen).

Ik ben niet triest, hoe het ook verder gaat. Maar zin om te lopen heb ik wel heel erg!

Je hebt weliswaar nú al (naar mijn idee...) zoveel mooie mensen ontmoet, indrukken opgedaan en foto's gemaakt dat je d'r wel 3 jaar op teren kan, maar ik gun je zeer een voortzetting van je tocht. Sterkte en beterschap, Hanneke!

Kees (vM) 2022-09-25 20:39:33

Atta girl! Knap hoe je alle scenario’s al klaar hebt. En prachtige foto’s!

Florence Van Rossum 2022-09-25 20:40:04

Ik hoop van harte dat je de scan mag maken en dat je verder kunt! Ik duim voor je!

vincent 2022-09-25 20:42:47

Ik duim voor je Hanneke. Ik stuur je veel positieve vibes👋👍🍀

Ghislaine 2022-09-25 20:48:25

We gaan voor je duimen Hanneke 👍🍀🙏

Anita 2022-09-25 20:57:02

Vanmorgen tijdens de Viering hebben we voor je gebeden en ik wens je beterschap Heel veel sterkte

Antoinettr 2022-09-25 21:47:23

Komt tijd, komt raad.

Martin 2022-09-25 23:11:27

We duimen voor je

Marion 2022-09-26 00:11:09

Ik duim mee. Hoop ook het beste. In mijn gebeden was jé er ook bij.

Lilian 2022-09-26 07:19:33

Spannend, Hanneke, maar hoe het ook afloopt: het is goed zoals het is.

Peter 2022-09-26 08:19:27

Wij hopen natuurlijk allemaal dat jouw pelgrimage door mag gaan! Veel te tof jouw dagelijkse verslagen.We duimen met je mee!