Home, sweet home

Nederland, Utrecht

Het zit erop!
Weer zoals zo vaak in mijn leven, gisteren onnodig druk gemaakt. We gingen om 7 uur op pad, maar waren absoluut niet alleen. Wat een in- en uittocht t.o.v. Denver, maar gelukkig uittocht iets beter te doen en dat deden wij. Auto inleveren was een fluitje en de shuttle bracht ons ook meteen naar het vliegveld.
Bij het koffers afleveren, zeiden ze, dat de wisseltijd geen probleem was, omdat we niet meer door security hoefden, dus rechtstreeks naar de gate zouden kunnen lopen.
En, wat kregen we toch nog op de valreep: bagel met zalm en creamcheese! Heerlijk ontbijtje.
De eerste vlucht vertrok op de minuut af en kwam zelfs 10 min. eerder aan in Minneapolis, dus er was inderdaad genoeg tijd.
We liepen zo het ene vliegtuig uit en het volgende in. Deze keer een lekkere ruime airbus 320. Het grote verschil is niet alleen ruimte, maar ook, dat dit vliegtuig veel minder herrie maakt. Het vliegtuig was maar half vol en Bengt en ik zaten naast elkaar en geen derde persoon.
Vanwege het feit, dat het zo rustig was, vertrokken we ook nog 10 minuten eerder en kwamen ook 20 min. vroeger aan op Schiphol. Onze taxi was er om half 7 en een half uurtje later stapten we ons huis in.
We kijken terug op een geweldige vakantie, veel gezien, veel gedaan en alles soepeltjes.
Amerika is een te gek land qua natuur, qua shoppen, maar NL is ondanks de regen, het beste land om in te wonen. Hier wonen de kinderen en het kleinkind, mijn zusje en ... hier wonen ook zulke fijne vrienden. Dank voor alle leuke commentaren, het meeleven en jullie interesse.
We zien jullie allemaal gauw in levende lijve.
De was zit in de machine, de boodschappen zijn in huis en Jut en Juul gaan nu een tukje doen. Op het moment dat ze in het vliegtuig ochtend gingen doen, wilden wij net gaan slapen, dus dat ging toen niet, maar nu vast wel.

Welcome home! zie jullie snel!

marijke 2017-07-20 12:31:39

Gelukkig weer veilig en voldaan thuis. Welkom lieverds, blij jullie weer in de buurt te hebben

Jose enChi 2017-07-20 13:36:32

Blij dat jullie weer veilig thuis zijn.

ineke 2017-07-20 14:20:30

Fijn dat de vlucht zo goed verlopen is. Slaap lekker en tot maandag

Thea 2017-07-20 22:45:01

Welkom thuis. We hopen snel nog meer verhalen te horen!