Het "Camperbloed" kruipt waar het niet gaan kan...........

Nederland, Wintelre

Kort geleden namen we, met verdriet maar wel-overwogen, afscheid van onze Rapidocamper uit 1994. De gedachte was om in het najaar uit te zien naar een jongere om daarmee weer te gaan overwinteren in Spanje en Portugal.
Al echte "camperjunks" bleven we toch elke dag op allerhande camper-verkoopwebsites kijken en..... Opeens zagen we een die voor ons gemaakt lijkt! Als de wiedeweerga een bericht gestuurd naar de verkoper en de volgende dag, zaterdag 30 januari, direct gaan kijken.
Woooow! Helemaal wat we zochten. Compact, met een vast bed en alle gewenste toeters en bellen èn 9 jaar jonger dan de Rapido met niet te veel kilometers op de teller.
Het betalen lukte niet via de bank-app, ondanks circa 1 uur telefonische hulplijn. De verkoper, een bijzonder aardige man, wilde hem niet vrijgeven voordat hij de poen binnen had, groot gelijk!
Terug naar huis dan maar.......... Daar lukte het, na weer een lange sessie met de bank-hulplijn, uiteindelijk om te betalen.
Zondagmorgen, weer begeleid door onze auto-techneut Peter, op naar de camper (Regio Eindhoven). Hier werd de camper omgeschreven zodat we er probleemloos mee konden rijden en kregen we een zéér uitgebreide uitleg van de verkoper.
De 100 km. terugreis: Lopen als een zonnetje! Fred reed 50km, toen nam techneut Peter het roer over. Beiden uiterst tevreden en niets aan te merken.
Vooral omdat ons plekje in België waarschijnlijk pas in april opengaat verheugen we ons er erg op om een Rondje Nederland te gaan maken. Even uit onze "Gevangenis"!
We zullen u op de hoogte gaan houden van onze "Maidentrip"!!!!!

Enne.......... Meer foto's volgen tzt.

Proficiat 👍👍helemaal top! Geniet van jullie nieuwe aanwinst en nu weer lekker op jats gaan. Veel reisplezier.........Nederland is ook mooi😁😉. Groetjes🤗

Henny 2021-01-31 20:08:38

GEFELICITEERD❣❣❣Ik wens jullie héél véél veilige kilometers🚐 En.....misschien wel snel een weer zien😷😍 Lieve groetjes😄

Edith 2021-01-31 20:22:29

Gefeliciteerd. Veel fijne camperkilometers gewenst met dit mobiele huisje. Gister is een nieuwe website van campererven door heel Nederland van start gegaan. www.langsboerenerven.nl Misschien een tip voor jullie rondje.

Elenes.nl 2021-01-31 20:25:54

Dit is mijn derde felicitatie van vandaag maar nog net zo gemeend als de twee vorige. Eindelijk weer een mogelijkheid om ondanks Corona uit de huidige "gevangenis" een paar dagen te ontsnappen. Helemaal weg naar Nederland. 🤞 ✌ 👌

Joop 2021-01-31 20:33:37

Misschien komen we elkaar nog eens tegen

Carry 2021-01-31 20:45:45

Hee, dat ziet er PRIMA uit !!! Gefeliciteerd met de camper en jullie vrijheid👍. Geniet er van. Groetjes !!

Christien 2021-01-31 21:50:34

Gefeliciteerd en heel veel fijne tijd gewenst met jullie aankoop.

Ina en Marinus 2021-01-31 21:52:28

Wat fijn dat jullie al zo gauw een andere hebben. Ziet er mooi uit!!!! Heel veel plezier ermee. Laat iets horen waar jullie binnenkort zijn. Groetjes uit Rimburg.

Rudi en Mia. 2021-01-31 22:05:50

ER gloort licht aan de horizon voor jullie maar blijf alert op "rariteiten" zoals jullie al meermalen ervaren hebben in deze rottijd. Zoals Joop zei: geniet van : Helemaal weg naar Nederland"" ; hoeft niet direct China of zoiets te zijn. Maak maar alvast met Elske een schema of... Veel succes en genot gewenst. Trouwens: hoe gaat het met Edith en Joop?

Trezie en Ben 2021-02-01 10:57:43

veel geluk en rijplezier met jullie nieuwe aanwinst groetjes uit Heesch Annie en Tonny

annie-en-tonnys.vakantie 2021-02-01 11:03:29

Gefeliciteerd met jullie prachtige camper. Veel geluk en reis plezier

Emmelie 2021-02-01 18:40:10

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Die ziet er super uit. Veilige kilometers en genieten maar.