"Zomer in Zeeland" (Maar niet heus......)

Nederland, Kruiningen

Als "Heuvellanders" hadden we heimwee naar de kust. Op de app van campercontact.com vonden we CP De Plantage in Kruiningen met geweldige beoordelingen. Op de kaart lag deze dicht bij zowel de Ooster- als de Westerschelde. In praktijk min of meer midden in de polder. Inderdaad een fraaie CP, tussen boomgaarden, prima service, inclusief mooie douche- en wasruimte en zitjes èn met een verleidelijke boerderijwinkel. We hadden, vanwege de kou, geen zin om de fietsen af te laden en besloten wandelend naar Yerseke te gaan. Een hele tippel. We bekeken het leuke stadje en doolden rond de oesterputten. Yerseke is immers beroemd vanwege de mosselen en oesters. Overal hingen interessante infoborden over de kweek, vangst en handel in deze schelpdieren.
Het was deze dag niet alleen fris maar ook zwaar bewolkt. Bovendien wisten we dat de terugweg nog lang was dus lieten we het bij dit bezoekje. Terug bij de camper mochten we 12 km in ons wandelboekje schrijven. Een sombere maar toch leuke dag liep ten einde............ Weltrusten!

Ik lees elke keer een stukje, vond al dat het adres in Eygelshoven bekend voorkwam :-) Geniet lekker.