We zijn er nog.....!

Nederland, Eygelshoven

Na een aanvankelijk blokkering van de camping in Zutendaal tot 3 mei is de blokkade door de Belgische Overheid inmiddels tot minstens medio juni verlengd.
De beheerders stellen alles in het werk om via de landelijke recreatie-organisatie ontheffing te geven voor jaarplaatshouders.
Zelfs als ze daar in slagen blijft het spannend of de grenzen weer opengaan voor recreatief verkeer.
Zo wordt een reisblog tot een "thuisblijfblog" en daar wordt je niet vrolijk van!
Laten we hopen dat leven, nu getiranniseerd door het coronavirus, vrij snel weer een tikkeltje "normaal" wordt.

Dat wensen we iedereen toe en vooral: BLIJF GEZOND!!!!!

Hallo Els & Fred, Jeetje dat duurt nog héél lang, ik hoop voor jullie dat ze die ontheffing kunnen krijgen!! En vrolijk wordt je er zeker niet van. Hier tot zover alles in orde. Mooi plaatje bij jullie "thuisblijfblog"... Sterkte en BLIJF GEZOND allemaal daar. Groetjes Edith

Edith 2020-04-30 13:19:10

Jeetje dat ziet er niet goed uit. Hopelijk daalt het aantal corona slachtoffers dan kunnen jullie toch nog gaan. We moeten met z'n allen maar het beste ervan maken. Groetjes

Emmelie Beelen 2020-04-30 13:27:28

Wat jammer toch maar laten we ons maar goed overal aan houden. Het is tenslotte voor onze eigen gezondheid. Houd moed 😘

Fritsellen 2020-04-30 15:51:07

Hoop doet leven!

Joop 2020-04-30 17:37:06

Jammer allemaal, wij denken half mei weg te gaan naar Noord Nederland. Kreeg zojuist berichtje van vriendin die met camper op camping in Lieren staat alles natuurlijk dicht maar toilet kun je legen dus als je verder zelfvoorzienend bent is dit te doen. Leuk is anders maar ja je zult maar je vakantie gepland hebben. We maken er maar het beste van, beetje optimistisch blijven en genieten van de kleine dingen in je omgeving.

Ina en Marinus 2020-04-30 19:43:38

ik ben er weer; fijn dat je ondertussen dochterlief helpt met "biologische" processen; groene vingers kun je best in Zutendal gebruiken; brouw bier of wijn / maak cheese en start rondom om de bungalow aldaar een schitterende moestuin; het voordeel is dat je niet meer hoeft te emigreren indien vanaf aldaar een vertrekverbod gaat gelden; de rest kom ik wel brengen (plus een goed humeur). Hopelijk komt mijn reactie deze keer wel door de ballotage-commissie. Hòt poal!! Nee, niet de verkeerde....sorry voor andere lezers; neem ik terug; bovendien zijn wij al oud (en stout?).