Een teken van leven.........

Nederland, Eygelshoven

Jaja, we weten dat dit een reisblog is, maar gedurende de zomer verblijven we vooral op onze vaste standplaats op Glampingresort De Hoge Kempen in Zutendaal, België.
Van dit punt uit is het, als het weer het toelaat, wandelen en/of fietsen en af en toe naar Nederland, voornamelijk vanwege onderhoud van onze lijven.
Routine-contrôles voor Fred en Els is inmiddels geholpen aan staar op beide ogen. Zij ziet de wereld nu weer mooi helder en in originele kleuren.
We blijven hopen dat we in het late najaar de winter weer kunnen ontvluchten en naar ons geliefde Portugal te reizen. We blijven de coronaperikelen op de voet volgen en hopen dat het tegen die tijd allemaal een beetje geluwd is. Want we realiseren ons, zonder dramatiek, dat we toch tot de zogenaamde risicogroep behoren.

We wensen vooral de dappere camperaars-onderweg dat zij gevrijwaard blijven van nare dingen en veilig en gezond terugkeren en alle andere supporters dat ze gezond blijven (of weer worden......)

Ik ben toch ook wel bang dat we in 2021 nog niet van de Corona verlost zullen zijn.

Joop 2020-08-30 11:00:10

Fred en Els blijf genieten en Fred let op Els ziet nu weer alles gelukkig! Blijf gezond en kijk uit naar Portugal

Marinus 2020-08-30 11:13:45

Hallo jullie twee. Fijn om te horen dat alles goed is. En dat Els ogen weer in orde zijn. Hier is ook alles ok. Onze achter klein zoon is nu ook al bijna 1jaar en daar genieten we met volle teugen van!!!!! We missen wel heel erg het zingen en de gezelligheid om na een optreden nog effe wat te drinken. hopelijk volgend jaar weer. Alle goeds en laat weer gauw iets horen.

Rudi en Mia 2020-08-30 16:44:55

Hoi lieve Mia, Els, Rudi en Fred: wees gerust; 29 november is nog lang want dan staat op de Agenda een optreden in het kerkje Egelze gepland→zie Agenda( verplaatst van 13-12 naar 20-11 i.v.m. Portugal); maar Joop kan gelijk hebben want Corona zal nog effe kunnen duren; wellicht dat de pastoor ons in de grote kerk wil hebben op die dag; we zien wel. Komt tijd komt raad; we zingendan wel jouw lievelingslied Lulajze!!(nog net in de Advent) Behalve goedhoren kun je ons dan eindelijk nog eens goed zien!!!!!! Net zoals Mia en Rud missen ook Leon en Ben en beslist ook Fred het zingen EN het NAZINGEN. Fijne dagen verder int Belsj enne...geniet van jullie tomatenoogst

Ben 2020-08-31 11:20:31

Wij hopen ook in de winter naar Portugal te kunnen gaan maar ik vrees het ergste. Geniet nu van jullie plekje in Zutendaal.

fritsellen 2020-08-31 21:53:43

Hoi jullie twee daar in het "voor mij" verre België, wat fijn dat alles goed gaat daar. En wat fijn dat Els nu alles weer helder ziet.. hihi. Ook ik weet niet wanneer ik de mogelijkheid heb om richting Limburg/België te rijden. Maar mocht het zo zijn dan horen jullie me zeker. Portugal zal er voor veel mensen niet inzitten vanwege Corona helaas. Maar hoop verloren al verloren dus we/ik blijven hopen. Geniet van alles en zo gauw als kan kom ik kijken op jullie prachtige stek!