Tot nader order....: CAMPERLOOS!

Nederland, Eygelshoven

Na lang dubben hebben we uiteindelijk besloten onze Rapidocamper van 1994 te verkopen. (Toch wel een paar kleine snikjes.....)
Omdat we gedurende de zomer lekker op ons plekje in de Belgische Kempen willen vertoeven en, als het allemaal naar wens verloopt, tegen de winter een jongere camper aan te schaffen. Op dit moment zijn de prijzen van gebruikte campers onredelijk hoog en we hopen dat tegen het najaar die markt weer wat normaliseert.
Enne........... We hebben nog maanden de tijd om lekker door te sparen!
Het is alleen nog even spannend of we per 1 februari weer naar de camping mogen èn of de grens open is. We zullen stevig duimen!!
Waarmee jullie weer op de hoogte zijn!
Groeten!

Ik duim met jullie mee! Hoop dat jullie straks weer gewoon op jullie stekje zitten op de camping. Door de lockdown weinig tot geen nieuws, binnen blijven is het devies wat ik dan ook trouw opvolg ;-) Lieve exbuurtje, iedereen de groetjes en blijf gezond! Lieve groetjes Edith

Edith 2021-01-21 18:49:48

Fijn om weer iets te horen van jullie. Wij duimen ook dat alles gauw weer wat normaler word!!!!! We zijn het allemaal toch wel beu. Hopelijk mogen jullie dan weer naar de camping ,zou prima zijn. Lieve groetjes van Rudi en Mia. ook aan de jeugd.

Rudi en Mia 2021-01-21 19:27:43

He daar zijn jullie weer. Nu maar duimen maar 1 februari is denk ik wel wat vroeg met overal die lockdown's. We moeten allemaal nog wat geduld hebben al beginnen wij het ook goed beu te worden. Wij willen op pad maar dat zit er voorlopig nog niet in. Vandaag las ik dat Spanje de komende zomer nog geen toeristen wil hebben. 70 % van de Spanjaarden moeten gevaccineerd zijn. Voorlopig kunnen we nog even ......................

FritsEllen 2021-01-21 19:44:19

De pandemie wereld is steeds onaangenamer. Het vraagt aan iedereen een bijna onmogelijk aanpassingsvermogen. Ik had zó graag jullie nieuwe paleisje eens willen komen bewonderen. Nu moeten we het nog steeds met de foto's doen. Waar ik vaker likkebaardend naar zit te kijken. Lekker dicht bij huis en toch het gevoel dat je in Verweggistan op vakantie bent.

Joop 2021-01-21 21:36:20

Toch een vreemd gevoel, denk ik. Zo camperloos en op dit moment ook homeless. Hopelijk snel anders 😎

Elenes 2021-01-22 09:39:49

Geduld wordt zwaar op de proef gesteld; hopelijk dat de grenzen weldra opengaan maar stel je in op van alles....dan valt "het " te verdragen.Denk aan de schone tijd na deze vervelende periode. Een oprechte wens voor jullie van een "dialectoloog": Noa reën kunt zonnesjieën. Wedde?!!

Trezie en Bernaat 2021-01-22 14:11:28

Ik duim ook voor jullie. 👍🍀🍀🍀

Emmelie 2021-01-22 18:32:36

Laten we hopen dat alles weer een beetje normaal gaat worden. Nu effe de teugels aanspannen, invoeren van de avondklok, en wie weet kunnen we vroeg dit jaar weer op pad. Wij hebben onze camper vorig jaar ingeruild voor een jongere. Twee weken ermee weg geweest, weliswaar met hindernissen, wel genoten. Dit jaar is Slovenië de bedoeling maar vrees het ergste. We duimen voor jullie dat jullie snel naar de camping kunnen gaan.

Marlyn 2021-01-24 11:37:49

Slovenië........... Daar hebben we, maar vooral Fred!, ons hart verloren! Jááárenlang was dat, vooral in onze pré-camperperiode onze vakantiebestemming. We duimen als gekken dat het jullie gaat lukken! En ALS, dan gaan we jullie op de voet volgen. ToiToiToi!!!!!!!!

Els.en.Fred.reizen.als.hobby 2021-01-24 12:35:50

He die Fred (en Els), heb maar eens even jullie blog opgezocht omdat jullie verder verdwenen zijn van social media en we toch benieuwd waren hoe het met jullie gaat. Gelukkig goed, zoals we nu hebben gelezen :). Ook hier iedereen gezond en lekker bezig. Ik nodig jullie van harte uit om een kijkje te nemen om mijn blog www.mylifeinslovenia.com dat ik begonnen ben in mei afgelopen jaar, en op mijn nieuwe website www.myauthenticslovenia.com :). Hier bied ik een aantal leuke vakanties en activiteiten aan op het platteland van Slovenië. Hopelijk kan iedereen binnenkort weer op vakantie en dan maar hopen dat mijn nieuwe bedrijfje van start kan gaan ;). Wish me luck! Hartelijke groeten van ons viertjes.