Het viel gelukkig mee!

Nederland, Eygelshoven

Na de gedwongen evacuatie vanwege de orkaan gingen we, na weer enkele dagen in Eygelshoven, toch een beetje gespannen terug naar de camping.
Gelukkig géén schade, alleen veel takken rond de caravan, dus driftig aan de opruiming.
Vrijdags moesten we boodschappen doen, deze keer deden we dat toch maar met de camper want de wind was te stevig om per fiets te gaan.
Omdat het gas (alweer) op was ging Fred dapper aan de wandel met twee grote gasflessen in de kruiwagen. Deze klus wordt zeker niet zijn hobby!
Verder werd de tijd gedood met kleine klusjes, nog steeds inruimen en gezellig muziek luisteren, foto's kijken op het TV-scherm en puzzelen.
Zaterdag kregen we bezoek van Debby, Peter en Kai waarmee we brunchten waarna Debby en Peter naar Antwerpen reden en Kai bij opa en oma bleef.
Op de terugweg kwamen ze weer langs, werd er samen gegeten en gebabbeld waarna zij huiswaarts keerden en wij verder gingen met genieten van onze stek.
Er werden wat foto's gemaakt om u wat meer van de camping (nog in een stevige renovatieperiode) te laten zien.

Ik vind het er al heel gezellig uit zien, dat renoveren zie ik niet :-)

Marian van Elteren 2020-02-16 13:56:11

In Zweden zagen we bij iedere vaste caravan een onderstel van een kinderwagen staan met daarop een mand vastgemaakt met tyraps. Ideaal voor het vervoeren van water, afwas en andere zware spullen waar je op de camping mee te maken krijgt. Misschien een tip, ipv de kruiwagen.

Miranda 2020-02-16 14:07:00

De Koempel en een stel Titan stielen. Dat is lang geleden ;-)

Joop 2020-02-16 15:24:08

Prima naam "Koempel" voor een camping; doet vertrouwd aan. Joop: wat zijn Tita stielen? Sorry voor mijn onkunde. Fijn om wat van de camping zelf te zien.

Ben 2020-02-16 20:12:52

Ben, deze titan-stielen gebruikte men om het " dak" in de kolenpijlers op te vangen. Op deze stielen lagen zware ijzeren balken. Meer uitleg tzt....