Op de Zuid-Hollandse eilanden.

Nederland, Middelharnis

Na een prettig verblijf in Zeeland werd koersgezet naar de Zuid-Hollandse eilanden. Wat was dat lang geleden dat we over de lange Zeelandbrug gingen. Deze vinden we nog steeds indrukwekkend. Jammer dat de erg laag hangende bewolking het uitzicht over het wijdse water belemmerde. We hadden onze navi gevraagd om, waar mogelijk, snelwegen te vermijden. Kost wat meer tijd, maar de doortocht van kleine dorpjes en stadjes maakt dat ruimschoots goed.
Als volgende overnachtingsplaats kozen we voor Middelharnis. Leuke CP langs de langgerekte jachthaven. Ruime service aanwezig en dat voor € 14,50. Ook de havenmeester van dienst was vriendelijk en behulpzaam. Aan de andere zijde van de dijk ligt een groot soort park met speeltuin en kinderboerderij.
We kuierden op ons gemak naar het stadje. Voor ons net een openluchtmuseum. Mooie gebouwen, schattige straatjes en steegjes. Voor shoppers zijn er ook voldoende plaatsen om de centjes uit te geven en HoReCa is ruim vertegenwoordigd.
In de middag hadden we zelfs een blauwe hemel en stralende zon, dat was na de voorgaande loodgrijze dagen genieten!
In de camper vond Fred ook zijn camera terug dus bij dit verslag(je) weer wat plaatjes.

Ik kreeg jouw bericht et de link naar deze pagina vandaag wel vijf keer binnen. Foutje van jou of het systeem of wat kleine wijigingen?

Joop 2020-01-23 20:11:01

Nederland is mooi. Ik zie ook al narcissen op de foto. Super!

fritsellen 2020-01-23 21:18:09

Ziet er geweldig uit, en de narcissen staan daar al in bloei. Prachtig, ik ken Zeeland niet, maar ... wie weet ga ik er toch een keer heen, lijkt me een mooie Provincie.

Edith 2020-01-23 23:18:59

Beste Fred en Els, als jullie de Fred en Els zijn die ik denk dat jullie zijn (zie mijn naam) zouden jullie dan even contact willen opnemen via lex.van.gijsel@on.nl Alvast bedankt, Lex