Eén leuke dag op CP "Ittervoort".

Nederland, Ittervoort

Woensdag lieten we Brunssum achter ons en vertrokken naar Ittervoort waar www.campercontact.com een leuke camperplaats beloofde. En dat klopte!
Een eenvoudige camperplaats met functionele voorzieningen en een erg enthousiaste en vriendelijke eigenaar/beheerder. Website: https://www.camperplaats-ittervoort.nl/ Hup, aan de stroomkabel, WiFi-code invoeren en de watervoorraad bijvullen. Natuurlijk moest Fred her en der zijn babbel maken, met de CP--baas en de generatie-genoten mede-camperaars. Tegen de avond kwam er een einde aan een langere mooiweer periode. 'sNachts vielen er, eindelijk!, de eerste minidruppeltjes.
Donderdagochtend: Een jas kouder en zwaar bewolkt! Dat deed ons besluiten om op bezoek te gaan bij vrienden in het Brabantse Sterksel. Hier hadden we een drukke kwebbeldag want er was heel wat bij te praten. En voor de vrijdag? Daar zouden we een nachtje over slapen.

Als ik jllie was zu ik daar echt een paar dagen blijven plakken

Joop 2020-06-04 21:10:55

jammer dat er geen foto's zijn; koop zo'n wegwerpkloemel voor eventjes. Maar het proza mag er ook zijn. Blijf zingen i.v.m. de stormloop op de aanstaande concerten...…… Groeten en een zoen voor Els van Je muzikale leider

Ben 2020-06-05 11:27:49

Hoi jullie twee. Fijn om te horen waar jullie zijn en hoe t gaat. Blijf nog effe daar want volgende week word het weer lekker warm. Hier ook alles ok. We zij veel aan de wandel.Heerlijk. Groeten uit Rimburg. Rudi en Mia.