Los Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

We staan vroeg op om de camper weg te gaan brengen.
We hebben zelfs maar buiten ontbeten, want de camper moest schoonblijven haha. Maar we zijn er helemaal klaar voor💪💪

Bij het inleveren knepen we m een beetje, want ja.... wat nou als we veel (te veel) geld moeten betalen? Ga je dan onderhandelen?
Bij aankomst ging t allemaal heel snel, we moesten alle was gesorteerd in bakken doen die daar buiten stonden en de camping stoeltjes etc eruit halen. Daarna onze (paar maar😆) bagage stukken eruit.

En toen moesten we maar koffie gaan drinken en wachten tot de inspectie klaar was. Een poosje later moest Neil mee naar kantoor komen.
En jahoor... we moesten betalen....
6 dollar voor het gebruik van de generator!!! 😅😅😅
Daar zijn we blij mee. We weten niet of hij de krasjes nu wel of niet gezien heeft. Maar er is getekend en klaar.🤗👍Bovendien kunnen ze wel 100 campers laten repareren van de huurprijs die we betaald hebben.

Op naar het Hilton hotel! Goede service van Road Bear trouwens want omdat het niet zo druk is worden we al gelijk weg gebracht en hoeven we niet op de shuttlebus van 11 uur te wachten 😊.
In het hotel hebben Neil en Lana nog lekker even gezwommen terwijl Tim even zijn schoonheids slaapje doet.
'S-avonds nog uit eten geweest in een Grieks restaurant als afsluiter. Morgenochtend (donderdag) gaan we op tijd naar de luchthaven, want online inchecken ging niet. En dan kan de lange terugreis beginnen!

Een kwart jaar weg... het klinkt lang. Mocht je het ook eens willen doen: absoluut doen!! Alleen het is voorbij voor je het weet😉

Afgelopen drie maanden hebben we:
• 10.139 kilometer gereden in de camper
• 44 campings bezocht
• 87 nachtjes niet thuis geslapen
• 52 reisverslagen geschreven
• 3042 foto's gemaakt
• 10 staten bezocht
• Super genoten van onze tijd hier in Amerika!!!

Bedankt voor het digitaal meereizen! 😘

Bedankt dat we digitaal mee mochten reizen! Een fijne terugreis gewenst!! Xxx Noushka

Noushka 2016-07-07 07:08:44

Goede terug reis! Leuk om zo mee te mogen genieten! Tot gauw! X

jolanda 2016-07-07 07:24:12

Wow! Het is voorbij gevlogen!! Super leuk om met jullie mee te lezen. Goede reis en tot snel!X

Mirjam 2016-07-07 07:42:10

Hele goede terug reis! Wat gaan die maanden dan toch ook weer heel snel voorbij. Leuk dat weer met jullie mee mochten kijken :-) liefs x

sas 2016-07-07 08:16:56

Wat hebben jullie een onvergetelijke reis gemaakt en... wat zijn juliie een leuk gezin! Bedankt dat wij deze maanden een beetje mee hebben genoten van alle verhalen en de super mooie foto's. Een hele goede thuisreis en dat jullie er nog jaren aan terug denken. Want zo'n reis vergeet je nooit.Nog heel veel geluk en liefde samen.

Rinus en Catrien. 2016-07-07 08:17:41

Dat is snel gegaan! Goede reis terug. Zie je binnenkort weer op het werk :)

Sjoerd 2016-07-07 08:34:16

Wat heb ik genoten van jullie foto's en reisverhalen. Goede reis terug en tot snel! x

Karen 2016-07-07 08:41:04

"Stiekem" ben ik met jullie meegereisd, heb er van genoten. Zal toch blij zijn als jullie weer terug zijn in Hoedjes, heb de vrolijke stemmetjes in de achtertuin gemist !!! Ik wens jullie een voorspoedige thuisreis.

An v.d. Voort nr. 14 2016-07-07 10:42:59

Goeie reis terug en tot snel

John 2016-07-07 11:58:43

Een goede terug reis. En tot dinsdag Neil 😰👍🏼

Ronny 2016-07-07 12:47:56

Betekent dit dat ik die Polen waaraan ik jullie tuinhuis heb verhuurd er morgen al uit moet zetten? Nondeju. Ik dacht dat jullie pas zaterdag terugkwamen. Thanks voor de toffe verhalen Wen en Neil. Tot snel!

Die jongen 2016-07-07 16:07:45

goeie reis en tot snel !!

tom 2016-07-07 16:36:00

Wat een geweldige bijzondere reis hebben jullie gemaakt....en wat een indrukken opgedaan , nieuwe vrienden gemaakt, en wat is het voorbij gevlogen......straks schitterende foto's bekijken die een mooie herinnering zullen blijven aan deze reis die jullie met z'n viertjes hebben gemaakt. Ik heb genoten van jullie reisverhalen en ook zeker genoten vd schitterende foto's die gemaakt zijn.... Een hele goede reis terug en welkom in Nederland......ik denk dat de fam blij zal zijn om jullie weer te kunnen omarmen..... Groetjes Jetske 😘

Jetske 2016-07-07 17:19:33

I so much enjoyed reading about and following your journey across the American West. I had so much fun showing you around my little town. I will always have fond memories of that Sunday afternoon spent with your family.