Genieten met een hoofdletter!

Verenigde Staten, Keyhole statepark - Wyoming

We vinden t bijna jammer om te vertrekken van deze leuke camping in Custer. Maar de rest van de reis wacht op ons! Onderweg fantaseren we nog wat over hoe wij dat zouden doen als we een campground hier hadden. Ja dat zou wel wat voor ons zijn!😉

We vinden allemaal de stukken rijden met de camper nog steeds leuk. Inclusief Tim en Lana. Voor hun betekent het rijden onafgebroken tekenfilmpjes kijken op de tablet. En voor ons steeds een nieuw uitzicht. De meeste wegen die rijden we maar een keer. Dus saai wordt t niet. Er is zoveel te zien onderweg!

We verruillen de staat South Dakota voor Wyoming en rijden Keyhole Statepark binnen. We betalen entree en direct twee overnachtingen. Er zijn verschillende campings in het park die je vrij kunt kiezen. Maar de ranger adviseert ons een camping die niet op hun kaartje staat: cottenwood campground. Het is kamperen zonder voorzieningen. Aangekomen bij de camping is het even slikken. Wat een fantastisch plekje. Er is niemand op de hele camping, er staat een nieuwe speeltuin en we hebben uitzicht op een helderblauw meer dat een stuk lager ligt. We rijden een rondje of drie om het allerbeste plekje uit te kiezen😁. Jaja... want als ervaren kampeerders houden we dan rekening met de stand van de zon, de wind, de wegloopmogelijkheden voor Tim, de afstand tot de speeltuin, het uitzicht, de plaats van de firepit t.o.v. de camper en hoe vlak de plaats is. Je begrijpt dat zijn een aantal serieuze overwegingen die je dan moet maken.

Het is rond de 25 graden en strakblauw. Dat hadden we even gemist afgelopen dagen. Het perfecte plaatsje is gevonden! Snel zwembad opzetten en hotdogs klaar maken. Genieten met een hoofdletter. Zo stil, zo mooi in de natuur en alleen met ons eigen gezin!

Eigenlijk is het heerlijk dat je af en toe een paar dagen geen internet hebt. Thuis gaat er geen dag voorbij zonder het gebruik van internet en het is echt niet allemaal even nuttig, maar wel tijdrovend. We hebben twee nachten op deze camping en twee dagen heerlijk weer! We zijn helemaal geen andere mensen tegen gekomen en we hadden de hele camping, het bos, het meer en al het lekkere weer helemaal voor onszelf! Wat kan je soms toch geluk hebben om zulke chille plaatsjes te vinden perongeluk!😊😎

We hebben nog een afdaling door het bos gemaakt naar een soort strandje aan de rand van het meer. Dat was een flinke daling met Tim in de drager. Er was geen wandelpad ofzo, dus glibberen en kleine stapjes tegelijk en daarna snoepjes eten op het strandje op de overwinning. We zagen in de verte onweer dus maar weer op tijd terug. En ja.... weer terug omhoog was zwaarder dan naar beneden😥.

We hebben de kindjes lekker buiten gedouched. Het was warm genoeg en het was heel erg leuk volgens Lana. Bovendien waren ze inmiddels zo vies geworden van het spelen dat het een heel prima plannetje was om dat niet in de camper te doen.😊👍

Verder hebben we op deze camping niet veel meegemaakt maar wel erg genoten met elkaar.

Alleen vrijdagmiddag verstapt Neil zich bij het naarbuiten stappen uit de camper op het afstapje en komt rot terecht🙁. Alles werkt nog maar wel veel pijn in zijn rug nu😓. Het is nu weekend en er is hier in de buurt geen fysio o.i.d. open. We gaan vandaag (zaterdag) naar Buffalo en kijken het even aan.

Waaauuwww 😍😍😍

jolanda 2016-05-21 20:22:38

Neil rustig aan nu effe dan, je hebt nog een reis voor de boeg en helaas maar 1 rug🤒 Klinkt geweldig Wendy, x aan allemaal en voor de kids💋 💋 Van tante syl , fotolijst staat al leeg klaar in de kast hoor🤗

Sylvia 2016-05-21 20:34:27

Wat een schitterende plek zeg👍🏻 en wat een mooie foto's.....echt bijzonder om zo'n reis te kunnen maken.....hopelijk gaat het met Neil zijn rug wat beter😳....... Groetjes Jetske