Een rondleiding door Buffalo

Verenigde Staten, Buffalo

Onderweg naar Buffalo Wyoming waait het erg hard en we moeten hard ons best doen om de camper netjes op de weg te houden. We is dan Neil in dit geval, want hij rijdt.

We blijven twee nachten in Deer Park Campground. We hebben wederom een plekje bij de speeltuin gevraagd. Dat was geen probleem. Bij het neerzetten van de camper blijkt de speeltuin te bestaan uit alleen een schommel. Ach... beter dan niks toch? Al was Lana wel een beetje teleurgesteld.

De eerste avond is het behoorlijk aan het onweren maar we wilden toch graag ff een hapje gaan eten. 10 minuten lopen hiervandaan zit een steakhouse. Dus maar ff tussen de buien door erheen. 'The best in town' hoorden we later. Dat bleek ook wel want het was er hartstikke druk. Tijdens het eten kwam er een soort radio omroepsysteem in werking wat wat onrust veroorzaakte. Niemand kon namelijk verstaan wat er aan de hand was. Het bleek om 'several thunderstorms' te gaan. Lana tijdens het eten op luide toon:' sohee mama! Kijk eens even achter je!! Die meneer is wel echt heel erg dik, vind je ook niet?' Het was inderdaad geen kleine meneer. Dankbaar dat ook deze mededeling niet te verstaan was door onze mede restaurant gebruikers. Op de terugweg zien we dat we t ergste wel gehad hebben qua onweer. Het eten was super!

De volgende dag even wassen, dat hoort er helaas ook bij. Ik ontmoet Jim in de wasserette, een aardige man die op dit park woont en parttime bij het tourist center werkt, ookal is hij met pensioen. We hebben een leuk gesprek en ik vertel hem over onze verdere reisplannen.
Even later komt hij langs onze camper met folders en kaarten over de volgende bestemmingen en kleurtjes en kleurboekjes voor de kinderen. Lief zeg!
Hij zegt dat hij geen plannen heeft voor vandaag en of we het leuk vinden als hij ons Buffalo laat zien. Bovendien weet hij daar een grote speeltuin.😊😊

Twee uur later pikt hij ons op en zo zijn we eigenlijk de rest van de dag op pad. We hebben een onverwacht hele leuke dag zo. Naast de speeltuin neemt hij ons mee naar een authentieke Saloon waar we wat drinken, hij laat ons downtown zien, zijn oude huis daar en we sluiten af met een etentje in de pizzahut! Thanks Jim for the great day!!😎😀

Neil heeft helaas nog flink last van zijn rug dus we gaan morgenochtend even proberen iemand ernaar te laten kijken. Er schijnt een goede chiropractor in Buffalo te zitten. (Jim heeft alvast laten zien waar we moeten zijn😄👍). Hopelijk kan Neil daar morgen terecht. Daarna rijden we gelijk weer door naar Bighorn mountains.

Klinkt goehoed!! Leuk dat hij zo heeft geholpen. En mooie foto's ook weer, vooral die van 19 mei! Succes neil! Hopelijk snel goed op de been. Xxx