Colorado national monument

Verenigde Staten, Grand Junction

We relaxen ons suf!😄 Het is echt wel ff lekker om wat meer tijd in een plaats te blijven zodat we niet steeds hoeven te reizen en alles uit hoeven te zoeken van de nieuwe bestemming.
Het weer was afgelopen dagen wat minder maar we hebben ons goed kunnen vermaken (shoppuh!!).
Vanaf morgen wordt het weer beter weer hier.

Gisteren zijn we naar de walmart geweest en Tim wilde zelf ff wat lekkers uitzoeken. Hier kun je pas lang door de gangpaden rennen!!

Ik heb nog M&M's gekocht die alleen rood-wit-blauw waren. Toch nog een beetje Nederlands 😂.

Afgelopen nacht heeft het heel veel geregend, maar we hebben er geen last van gehad verder. Het klonk wel gezellig op het dakje van de camper.

Vandaag naar een shopping mall geweest. Neil en de Kids waren het op den duur wel beu en zijn terug gegaan naar de camper om daar lekker een ijsje te eten. Ik heb me nog even goed uitgeleefd😉.
Ook hebben we Colorado National Monument bezocht. Daar bleven de medewerkers van de camping het maar over hebben dat het zo mooi is. En het was ook mooi!
We hebben de hele weg door het park gereden van Fruita naar Grand Junction en dit ging steeds steil omhoog. We zagen best wat fietsers onderweg, bikkels! De uitzichten waren prachtig!

Morgen blijven we hier nog een nachtje en dan woensdag weer naar de volgende bestemming.

Wat een mooie plaats wederom! En wat een schattige foto van Lana en Tim, samen een ijsje eten! Nog steeds is het geweldig om jullie verslagen te lezen en de foto's te zien. Zo zijn we er toch nog een stukje bij! Veel plezier leukerds! Xxx

Appel 2016-05-10 09:11:16

Wat een geweldige reis en super mooie foto's! Heel bijzonder dat jullie dit zo doen.....lekke geniet met zijn 4tjes Groetjes Jetske

Jetske 2016-05-10 11:03:49

het zijn allemaal mooie plaatjes ...ze zijn allemaal even mooi geniet dr van wij werken wel groetjes