Malibu Beach en weinig slaap

Verenigde Staten, Malibu Beach

Na een heel kort nachtje in het Hilton hotel in Los Angeles arriveerde de transfer om 13 uur om ons naar het verhuurstation van Roadbear te brengen. We waren inmiddels al allemaal behoorlijk moe. Lana heeft vanaf 2 uur 's-nachts ieder kwartier gevraagd wanneer het ochtend was en wanneer we eens aan de dag konden beginnen. Tim vroeg zich dat blijkbaar ook af, want die sliep ook niet meer.

Bij het verhuurstation aangekomen moesten we nog wat papieren invullen, verzekering regelen en toen nog een uur uitleg over het gebruik van de camper. We hebben niet alles onthouden, want de vermoeidheid was inmiddels goed voelbaar. Gelukkig hadden we voor de eerste dag geen grote afstand gepland.

Daarna kwam de grote verrassing! We kregen een hele nieuwe camper mee, model 2017. Nog een slagje groter dan we geboekt hadden met twee slide-outs. Er staat nog geen 3000 mijl op de teller. We vallen van de ene verbazing in de andere, alles is zo mooi en ruim. Maar vooral ook luxe. Dit heeft met k(r)amperen niks meer te maken. We hebben zelfs een grote televisie die zo uit de kast schuift, een extra buitendouche en een koelkast & vriezer van Amerikaans formaat!

Onze eerste nacht was in Malibu Beach RV Park, direct aan de oceaan met onze camper. Maar eerst nog boodschappen doen. In anderhalf uur hebben Neil en ik de supermarkt leeg gekocht en vertrekken we naar Malibu Beach. Het is behoorlijk wennen om te rijden met de camper. Hij is wel echt heel groot. Voorlopig rijden Neil of papa nog even. Ik probeer het later tijdens de reis nog wel, met een uitgeslapen hoofd😉. Het weertje is super, de omgeving prachtig en de camper nog vol met ingepakte koffers en tassen. Met de laatste restjes energie geven we alles een plekje, drinken nog een biertje en dan snel naar bed. We slapen heerlijk tussen 23.00 en 3.00 uur😟. Na 2.5 uur uitleggen dat we echt nog moeten slapen, geven we het op en gaan om 5.30 uur toch maar douchen. Vanaf onze picknick tafel zien we even later een aantal Walvissen in de oceaan, Super Vet!

Op het moment dat ik dit verslag schrijf, rijden we op de highway 1, langs de oceaan op weg naar Palm Springs. Doe je ogen even dicht en geniet met ons mee.....je zit lekker in de camper onderweg naar de volgende bestemming, strak blauwe lucht, 28 graden, palmbomen, muziekje aan, laptop op tafel, drankje en een hapje erbij, een fantastisch uitzicht en dit verslag typen. Hier kan ik wel aan wennen😃

De komende dagen even wat slaaptekort inhalen ergens, maar dat komt vast helemaal goed!

Wat een bakbeest joh! Klinkt goed!! 😘😘

Eva 2016-04-16 22:53:32

Wat gaaf zeg van die camper, nou hoop dat jullie volgende nacht beter word met slapen Groetjes ook van Maximo en Luna

Ivo 2016-04-16 23:03:25

Aangezien jullie morgen met opa en oma en de kids naar Guns N' Roses op Coachella (81-800 Avenue 51, Indio, CA 92201) gaan, verwacht ik wel een foto van Tim en/of Lana met Axl Rose/Slash on stage. Zeg tegen opa dat ie uit kijkt met stagediven en/of crowdsurfen. ;-) Have fun daarrrr!!

Die jongen. 2016-04-16 23:09:43

Wat een meevaller, camper ziet er goed uit! Dat hapje en drankje kan ik mij op dit moment wel indenken de rest is slechts inbeelden 😜.

Sjoerd 2016-04-17 01:07:51

Geniet van jullie avontuur! ...De camper is gigantisch😜! Super leuk jullie verhalen te lezen. Wij kijken uit naar het volgende reisverslag😘

Ben en Karen 2016-04-17 09:11:18

Mee genieten doen we zeker. En dit is nog maar het begin van al het moois wat jullie gaan mee maken. En voor ons weer de herinneringen van toen .

Rinus en Catrien 2016-04-17 09:36:07

geweldig!!!

tom 2016-04-17 10:00:57

Wauw :-)

saskia 2016-04-17 10:14:14

Super!!! Lekker van genieten!! Jullie hebben er lang genoeg naar uitgekeken1

Lene 2016-04-17 10:55:04

Wow, jullie zijn los! Ben trots op je broertje dat je zo makkelijk wegrijdt met zo'n bakbeest hoor! Stoer! Nu nog even jullie slaapgebrek een beetje wegwerken en dan nog harder genieten! En Walvissen...! Hoe vet is dat? Wij genieten op afstand met jullie mee. Vanaf vrijdag vanuit Portugal, dan zitten wij ook een weekje in de vakantiemodus! Dikke knuf van Kyan, Nick en mij!

Nine 2016-04-17 12:06:00

Klinkt goed Wendy! Geniet maar lekker. Doe ze groeten in Palm Spings 😀

Rob 2016-04-17 12:13:58

Het is toch geweldig om met zo'n riante camper rond te trekken. Wendy ook zo vlug mogelijk achter het stuur! Over 2 weken staan jullie er alleen voor. Leuk dat jullie walvissen hebben kunnen zien. Nu vlug wat slaap inhalen op de rustdag. Als de foto van de camper ook jullie standplaats is, hebben jullie een prachtig uitzicht. Geniet ervan.

Lieve groetjes Jan 2016-04-17 17:52:57

Geweldig!! Lekker genieten daar en heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst.

Tanja 2016-04-17 20:14:14

Wat een giga mooie auto ! Wat zal je daar gemak van hebben. En nieuw, schoon en fris. Ben benieuwd hoe dat gaat met rijden, dat lezen we vast in de volgende blog . Ben ook benieuwd , of jullie beide gaan rijden, maar stoere Wendy kennende ..