Capitol Reef - fruita campground

Verenigde Staten, Capitol Reef national park

We hebben vandaag maar een klein stukje gereden naar fruita campground in Capitol Reef national park. Dit park ligt tussen Bryce Canyon en Canyonlands national park in.

We hadden vooraf op internet gelezen dat dit een mooie camping was. En dat blijkt ook zo te zijn. Het ligt tussen twee bergen in en het is er heel groen en veel speelruimte voor de kids. Je staat tussen de boomgaarden en je mag hier van juni tot september gratis fruit plukken zoveel je wilt, perziken, kersen, appels en peren etc. Helaas is het nu mei en groeit er nog niets🤔, maar daar krijgen we wel mooie bloesems voor in de plaats! Ook lopen er allemaal hertjes over de camping. Gezellig!

Smiddags hebben we de scenic way door het park gereden. 13 kilometer lang en doodlopend. Dus eigenlijk hebben we m twee keer gereden😊. Je ziet hier gelukkig geen massa toerisme.

Vanochtend eens even gekeken of we een beetje op schema zitten met het aantal miles dat we vooraf begroot hadden. Maar we zitten er al 500 miles overheen en hebben nog net geen 3 weken de camper. Als we op dezelfde voet doorgaan zullen we uiteindelijk ruim over de afgekochte 6500 mijl komen. Dus nog maar eens een weekje of twee aankijken en dan eens bij Tioga tours navragen of we nog mijlenpakketten bij kunnen kopen indien nodig.

Wat heerlijk allemaal weer en echt leuke foto's; de lol spat er van af!! :-)