San Francisco deel 2

Verenigde Staten, San Francisco

Omdat we al twee drukke dagen achter de rug hebben doen we het vandaag wat rustiger aan. Het blijft tenslotte vakantie! Dat betekent dat we niet naar Alcatraz gaan en geen cable car meer gaan rijden. Maar ach.... er blijft nog genoeg leuks over!! Bovendien hebben we natuurlijk al niet te klagen met alles wat we al hebben gezien deze reis.

Omdat we een drie dagen kaart hebben voor openbaar vervoer gaan we wel met de ferry nog een keertje over. We lopen wat rond, shoppen een beetje en gaan dan lunchen in rainforest café, erg leuk voor de kindjes!! We wanen ons in de jungle waar alle beestjes ook echt bewegen en geluid maken. Lana is zo onder de indruk dat ze moeite heeft om haar bord leeg te eten😁.

Daarna weer lekker terug zodat we nog even kunnen gaan zwemmen met Lana en Tim op de camping! Heerlijk om even af te koelen👍👍
Lekker vroeg naar bed en even bijslapen😊

We willen de volgende dag een deel van de highway 1 rijden langs de kust. We hadden bedacht om dan over de Golden Gate Bridge te rijden. Dus ik had alvast tol betaald via internet. Als je dat niet op tijd doet (contant kan niet meer), brengt Road Bear maar liefst 100 dollar administratie kosten in rekening😲. Dus ja... je kan maar beter voorbereid zijn😉.

Achteraf zijn we er niet overheen gegaan op aanraden van de camphost. We zouden dan namelijk de halve dag kwijt zijn om San Francisco uit te komen.
Via een alternatieve route komen we op de highway 1. Het is mooi, maar wel anders dan we verwacht hadden. Precies als we bij de kust komen rijden we namelijk de mist in en dat maakt het uitzicht net iets minder mooi😁. Bovendien zijn we nu alleen maar blauwe lucht gewend, iets dat erg snel went overigens!

Wauw da's een gaaf café!!!