Sunset State Beach🌅

Verenigde Staten, Sunset State Beach

De camper rijklaar maken duurde langer dan de reis naar de volgende camping. 🏖😄.
Op deze camping (Sunset State Beach) hanteren ze wel een heel strikt beleid qua inchecktijd, we moeten om 12 uur terugkomen en we hebben dus nog anderhalf uur vol te maken.
Dan kunnen we alvast het strand gaan verkennen. In de mist....dat wel. Want ook hier hebben ze 'strand-mist'. Op het strand aangekomen is het ondanks de mist eigenlijk toch wel lekker warm😊.

Tijdens onze wachttijd op het strand klaart het gelukkig toch nog op. Het is gelijk heul warm! We gaan ons plekje op de camping maar eens opzoeken. Het zijn ruime plekken alleen heel scheef😕. We zijn wel ff bezig met vanalles onder de wielen te stoppen. Onze wielblokken zijn te laag namelijk en als de camper te scheef staat stopt de koelkast er uiteindelijk mee. We hebben geen aansluitingen hier. Maar t is allemaal goed gekomen!💪👌

Laat in de middag gaan we terug naar het strand, 0.5 mijl lopen. Mooi strand hier met hoge golven! Terwijl Tim zijn best doet om zo vies mogelijk te worden met water en zand genieten wij van de kindjes en het uitzicht. Er zitten hier veel pelikanen die het water in duiken en we zien heel veel dolfijnen. Ze zitten best dichtbij en zwemmen in kustgolven. Heel gaaf om te zien. In de verte zelfs een walvis zien duiken😎. Helaas hadden we de camera niet meegenomen naar het strand dus we hebben het niet vast kunnen leggen. Dus we hebben er live van genoten zonder door een schermpje te kijken😉. Wel nog een foto met mijn telefoon kunnen maken en als je goed kijkt zie je pelikanen èn de dolfijnen in de golven!

Bij terugkomst op de camping de buitendouche aangeslingerd. Toch handig hoor dat we dat allemaal bij ons hebben😊.

Als Lana en Tim op bed liggen maken we nog maar eens een vuurtje. Deze momentjes gaan we echt nog missen thuis.
Ineens zien we overal hele grote vliegende, een soort keverachtige insecten. Nog nooit gezien. En een berg vleermuizen die ze kwamen vangen (inclusief het krakende geluid tijdens het verorberen). Het hele tafereel duurde 10 minuten en daarna hebben we ze niet meer gezien. Etenstijd was voorbij😊.

Ik zie ze hoor, de dolfijnen in de golven!! Wat een heerlijke plaatjes weer, fijn dat jullie zo genieten! Ieder op zijn eigen (vieze) manier :-P

wendy 2016-06-24 23:40:23

Heerlijk genieten zo zeg en lekker vies worden op het strand😉....... Ik blijf het zeggen.......wat zijn jullie bofkonten dat jullie met zijn 4tjes zo een bijzondere reis kunnen maken.....geweldig gewoon..... Veel plezier ...😘

Jetske 2016-06-25 13:20:15

Wat een heerlijke plaatjes weer! Het straalt ervan af dat jullie volop met elkaar genieten! xxx

Nine 2016-06-25 13:48:47

Ah lekker hoor! En ik zie de dolfijn ook ;). Heerlijk, geniet er nog van!!

Eva 2016-06-26 10:21:19

leuk en heel mooi en cool!