Verliefd op Zion

Verenigde Staten, Zion national park

Gisterochtend om 6 uur vertrokken uit Page en gelijk even boodschappen gedaan, gewoon omdat het kan. De walmart was vanaf 5 uur open. Dat doe je thuis tenslotte ook niet.

We rijden via de Carmel highway Zion binnen. Echt verschillende kippenvel momentjes gehad. Wat is het hier mooi en bijzonder! Vooraf hadden we ons best wat ingelezen, maar pas als je er echt bent ervaar je hoe indrukwekkend het allemaal is. We moesten door een tunnel waar we niet doorheen pasten. Voor 10 dollar maakt de ranger de 1.1 mijl lange tunnel vrij en konden we door het midden rijden.

De camping die we wilden was vol en we zijn naar Zion Canyon campground in springdale gegaan.

De tweede dag hadden opa en Tim een mannendagje, beetje bier drinken, bbq-en en dat soort dingen. De rest is het nationale park ingegaan. Er rijden iedere 10 minuten gratis shutle bussen, met verschillende tussenstops. Je kunt in- en uitstappen waar je wilt. We zijn eerst helemaal tot het einde gegaan naar tempel of sinawava en we hebben daar de Riverside walk gedaan. Toen weer een stukje met de bus naar de Zion lodge en gewandeld naar de Emerald Pools and waterfalls. De waterval was maar een klein straaltje, maar toch hadden we het niet willen missen.

Tim is op de camping altijd erg ondernemend en we moeten goed opletten dat hij niet wegloopt. Maar ze vinden het allebei wel heerlijk om zoveel buiten te zijn en vermaken zich nog het meest met wat steentjes en water.
Ook het sokken mysterie is inmiddels opgelost. Bij het wassen verdwenen iedere keer sokken. Maar hij blijkt ze zelf te verstoppen onder zijn matras in zijn tentje. We hadden gisteren net nieuwe gekocht, dus nu hebben we er wel genoeg voor de rest van de vakantie😉.

Hoe langer we met de camper op pad zijn, hoe vindingrijker we worden. Tim en Lana kunnen nu zelfs in bad in de douchecabine😊.

Echt prachtige omgeving,foto's lijken wel steeds mooier te worden, Neil wordt elk verslag een stukje bruiner,groeten ivo. Sorry dat ik nu pas weer reageer, zal de vorige reisverslagen nog wel teruglezen, Heb deze week een date met leuk vrouwtje uit Terneuzen, dus gaat wel weer goed met Pleunis,Haha.Morgen komen de Kids weer paar dagen hebben meivakantie, nou tot snel weer wereldreizigers

Ivo 2016-04-25 08:22:48

Geweldige foto's weer! Fijn dat de kids zich ook zo goed vermaken. Let maar goed op die kleine cowboy, Laura ziet haar vriendje graag weer terug over paar maandjes, haha

saskia 2016-04-25 13:11:46

Geweldig toch dat ook Lana en Tim zich goed kunnen vermaken. Mooie foto's toegezonden, vooral de foto van Lana op de rotsen vind ik goed geslaagd. Niet alleen de kinderen vragen aandacht, maar zo te zien ook de eekhoorns of hebben jullie er stiekum één meegenomen als huisdier.🐿 Jullie zien er allemaal al goed gebruind uit. Hier is het vandaag alleen maar ☔️. Ik wacht weer inspanning op jullie volgend verhaal👀. Las Vegas nadert 😇

Lieve groetjes Jan 😘 2016-04-25 20:22:47

Wat een mooi verslag mt mooie foto s weer ....