Palm Springs - feeling hot hot hot

Verenigde Staten, Palm springs

Hier weer een nieuw verslagje vanuit Palm Springs!
Bedankt voor alle reacties op onze blogs! Super leuk om te lezen!

Zoals de titel al doet vermoeden.... Het is hier heet! Van wolken hebben ze nog nooit gehoord volgens mij. Vandaag is het 35 graden. We blijven hier 2 nachten op Happy Traveler RV park.
We zijn erg blij met de luifel aan de camper en de airco binnen!

We zijn vandaag naar de palm springs aeriel tramway geweest. De langste kabelbaan ter wereld (dat zeggen ze zelf tenminste, op internet zijn er nog 5 andere de langste ter wereld😎). 2,5 mijl over cliffen en canyons. 8500 feet omhoog en weer naar beneden. Het was wel heel indrukwekkend. We hebben zelfs nog even aan jullie gedacht, want helemaal boven was het maar 7 graden😆.

Lana vindt t heerlijk om zo vaak mogelijk het zwembad op de camping in te plonzen. Want daar maakte ze zich vooraf wel zorgen over; of er wel een zwembad in Amerika zou zijn. Gelukkig is dat alvast goed gekomen.
Tim heeft wat last van eczeem, maar daar hebben we zalfjes voor gehaald, hopelijk is hij er snel vanaf.

We hebben ook al iets langer kunnen slapen. Als deze trend doorzet, slapen we over een weekje uit🤗.

Het rijden met de camper gaat ook al heel goed. Al heb ik het zelf nog niet geprobeerd. Maar dat komt zeker wel goed komende tijd. Ik wil de mannen hun speeltijd natuurlijk niet ontnemen😏.

We gaan nu lekker de bbq aansteken en morgen vroeg vertrekken we naar Joshua Tree national park. We gaan dan onze eerste nacht zonder aansluitingen proberen. (Dus ook zonder airco!)

Goedemorgen, Dat klinkt allemaal erg goed moet ik zeggen! Leuk dat je er zoveel foto's bij gedaan hebt. Gaat het bij ons nog iets meer kriebelen. 😀🌞 Hier is het vandaag ook mooi weer, ik zit alleen de hele dag binnen. 😉 Xxx Miran

Miranda 2016-04-18 07:30:29

Het ziet er erg mooi uit allemaal. En dan die temperatuur ik wou dat het hier ook zo was. Heel veel plezier nog allemaal XX

Sylvia 2016-04-18 07:35:48

Echt mooie omgeving zeg,gelukkig gaat het slapen steeds beter voor jullie,over het weer mogen jullie ook niet klagen,wat lekker zeg Veel plezier en goede reis verder,groeten uit Middelburg

Ivo 2016-04-18 09:37:44

Wat een belevenis z'n reis en je zijn nog maar een paar dagen onderweg. Vinden het erg leuk om het reisverslag te lezen. Veel plezier verder.

Leo en Gerda 2016-04-18 12:58:04

Elke dag weer een andere wereld waarin jullie je begeven. Leuk ook de foto's erbij. 'tZijn allemaal kalenderplaatjes , en dat zien jullie met eigen ogen! Geweldig.

Rinus en Catrien 2016-04-18 16:31:55

Wat leuk dat jullie het zo leuk hebben, we lezen iedere dag de belevenissen met veel belangstelling, ga zo door met schrijven en zien alweer uit naar de volgende, in dit kikkerlandje wordt het ook steeds warmer het wordt deze week zeker 2 x 7 graden 😉 Warme groeten uit de bollenstreek

Peter en Nicky 2016-04-18 19:40:15

Jullie zijn er nog maar een paar dagen en dan al zoveel moois te zien, heerlijk weer. En wat is die camper mooi. Jullie gaan het wel redden de komende maanden. Doe voorzichtig, geniet met volle teugen en tot horens. Groetjes uit Steefcity.

Rien en Jeanet 2016-04-18 20:38:57

Wat mooi ! En fijn, dat je nu lekker in het juiste ritme zit . Heel veel plezier x

Peter 2016-04-19 05:25:32

Wow!! Wat leuk om te lezen en de foto's te zien. Echt een fantastische reis en wat een camper zeg. Kan me voorstellen dat je wel aan dit leventje kan wennen ;-)