Hieperdepiep hoeraaa!!❤

Verenigde Staten, Black Hills

Gisteren zijn we aangekomen op deze mooie camping: Beaver Lake Campground in Custer SD. Overal staan fietsen die je gratis mag gebruiken. Lana is hard aan het oefenen om te fietsen zonder zijwieltjes. Helaas is het zwembad nog dicht, maar er blijft genoeg leuks over!
We hebben lekker marshmallows gemaakt boven het kampvuurtje en er staan tipi's op de camping waar Tim en Lana graag spelen. Bovendien staan we weer naast de speeltuin.😊
's-Avonds op tijd naar bed want iedereen is natuurlijk een beetje zenuwachtig voor morgen....

Lana heeft gisteren nog paard gereden in het bos alvast voor haar verjaardag. T was wel een beetje spannend, maar wel super leuk!

Vandaag is het (eindelijk) zover. Lana is jarig! Gefeliciteerd lief meisje van ons, wat word je snel groot.🎉
We gaan vandaag speciaal voor jouw verjaardag alleen maar leuke dingen doen👍.

We beginnen met een vrolijk ontbijtje. Lana mag kiezen wat en even later zitten we allemaal aan de popcorn! Daarna boodschapjes halen..uhm....ik bedoel taart kopen. We hebben zelfs kaarsjes voor op de taart gevonden😊.
Als verrassing gaan we daarna naar Bear County U.S.A. in Rapid City, a drive-thru wildlife park. We zien allerlei beren en ze lopen overal los langs en voor de camper. Ook zijn er wolven en puma's. Op het laatst kwamen we bij een plaats waar veel babydiertjes waren. Heel schattig!

We hebben lekker gepicknicked in het park daarna en weer richting de camping. We hebben nu even internet en moeten nog uitzoeken waar we morgen weer heen gaan!
We hebben nu precies 6000 mijl op de teller van de camper. Toen we m ophaalde stond er 2900 op. We hebben er nu officieel t meest mee gereden sinds hij gemaakt is😎.

Super bedankt voor alle felicitaties voor Lana haar verjaardag. Heel tof dat er zoveel mensen aan denken😘😘

Gefeliciteerd en nog veel plezier op jullie reis

John 2016-05-19 00:41:39

Hey Lana, ( en papa , mama, en Tim ) Gefeliciteerd met je verjaardag !! Hoop dat je een leuke verjaardag hebt . Als je terug komt , staat je kadootje klaar . Veel liefs, xxxxx oom Peter

Oom peter 2016-05-19 01:04:53

Lana ik heb mijn best gedaan , maar niet gelukt, maar goed mamma heeft alles wel doorgegeven wat ik gemaild heb😘 Neem je een beer en zo een grote kat en wat ander wolligs voor tante syl mee voor in de wei? Past nog wel hier hoor😉 Veel plezier nog vandaag xx

Sylvia 2016-05-19 01:06:10

Neil en Wendy van harte gefeliciteerd met Lana, groeten, have fun,xxxxx,in the U.S.A

Ivo Pleunis 2016-05-19 02:14:09

Ik vrees dat we een beetje laat zijn, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lana! Hieperdepiep hoera!!! Dikke kus oom Beer en tante Nous!

Noushka 2016-05-19 07:08:53

gefeliciteerd !!!! groetjes tom wendy en finn

tom 2016-05-19 08:04:20

Nog gefeliciteerd met Lana. Nog veel plezier op jullie reis en geniet ervan.

Mike 2016-05-19 08:38:22

Lana gefeliciteerd met je verjaardag. 🍰 🍧 Wel heel bijzonder om je verjaardag in Amerika te vieren. Een heel mooie dag toegewenst. Neil,wendy lana en Tim we vinden het erg leuk om jullie reis verslagen te lezen. Nog veel plezier!!!

Leo en Gerda 2016-05-19 10:33:21

Alsnog van harte gefeliciteerd met Lana!!! Super zo'n verjaardag. En ontbijt met popcorn, wie wil dat niet :-)

sas 2016-05-19 15:05:02

🎉🎉🎉🎉🎉gefeliciteerd met jullie dochter bijzonder om hem zo ver van huis te vieren👍🏻😀

Jetske 2016-05-19 18:50:49

Lieve Lana, Wat heb jij een leuke en stoere verjaardag gehad zeg! Paardrijden, allemaal verschillende taartjes en ook nog gereden door een park met allemaal wilde dieren! Nou ja, ze zien er blij en relaxt uit allemaal op de foto.. had je ze ook allemaal een taartje gegeven misschien? ;-) Fijn dat je daar zo'n leuke dag hebt gehad en dat er nog heel veel kadootjes op jou liggen te wachten als je weer thuis bent! Liefs van je verjaardagsgenootje