De heenreis

Verenigde Staten, Internationale luchthaven van Los Angeles

De wekker op 4.15 uur gezet, auto ingeladen, kleding klaargelegd. We konden vertrekken! Tim was het er niet zo mee eens om vroeg wakker te worden. Als iemand mensen snachts wakker moet maken, doet hij dat toch liever zelf. Maar we konden om 5 uur (volgens planning) wegrijden. Bij 's-Gravenpolder kwamen er erachter dat we de laptop en tablets vergeten waren, niet handig! Dus nog ff terug en dan zijn we echt vertrokken.
De ouders van Wendy gaan 2 weken meereizen en ze vliegen nu met ons mee en dan over twee weken weer terug vanaf Las Vegas. We zouden ze in Bergen op Zoom ophalen. 'Zouden' idd, want toen we bijna bij Bergen op Zoom waren belde papa dat de auto kapot is. Ze konden geen taxibedrijf bereiken om 5.30 uur en bij ons erbij ging ook echt niet passen. Dus wij zouden alvast maar doorrijden richting Schiphol. Uiteindelijk hebben ze iemand wakker kunnen bellen die hun gebracht heeft. We hebben wel iets teveel bagage om met 2 volwassenen tw kunnen dragen. (Dat wordt een uitdaging op de terugweg!), dus Neil heeft ons en de bagage gedropt bij de vertrekhal en dan kon hij gaan parkeren. Uiteindelijk kwamen mijn ouders en Neil tegelijk aan en we waren nog op tijd. Doordat je met kleine kinderen reist mochten we vaak voor, dat is wel heel chill! Dat is sowieso erg goed geregeld bij KLM! Met een half uurtje vertraging waren we vertrokken en konden we 11 uur lang spelletjes spelen en films kijken. Klinkt goed toch? We hadden voor Tim geen aparte stoel geboekt wat achteraf toch echt niet slim was. Gelukkig hadden wij een hele lieve stewardess die een soort stoelendans opstartte, waardoor we na 5 minuten de enige lege plaats in 't vliegtuig naast ons hadden. Dankbaar!!!! De kindjes hebben zich echt super gedragen, dat is alles meegevallen. Het is wel erg wennen met het tijdsverschil. We hebben nog snel even gezwommen, en toen nog wat eten. Niet omdat we honger hadden maar omdat t zo hoort 😉. Daar weten ze hier goed gebruik van te maken trouwens. We hadden de puf niet meer om buiten het hotel te kijken voor iets te eten, dus dan maar in het hotel zelf. Restaurant was nog gesloten, maar er was een bistro. Prima! Als we maar wat binnen hebben...voor 4 kleine broodjes, 1 kleine pizza en 5 drankjes mochten we ruim 90 dollar neerleggen we moesten t dan wel ff zelf naar de tafel brengen. Maarja.... Het is vakantie, no worries! We zijn om 18 uur naar bed gegaan. (3 uur snachts Nederlandse tijd).

Ik zit hier nu uitgeslapen dit verslag te maken, terwijl de nacht nog moet beginnen (23 uur nu). Morgen de camper ophalen en boodschappen doen etc. Ben benieuwd hoe fit we zullen zijn, haha!

Zo, dat is een hele reis! Fijn dat het met de kids allemaal goed is gegaan! Ik hoop dat jullie een beetje fit zijn na de eerste nacht in Amerika en goed aan de reis met de camper kunnen beginnen. Heel veel plezier! X

Miranda 2016-04-15 08:49:19

Valt nog mee, kon erger toch? Terugweg maar stoel voor Tim boeken? Veel fun nog allemaal daar en tot horens xx

Sylvia 2016-04-15 09:13:08

Zo zeg wat een onderneming, gelukkig voor jullie en de Kids dat alles goed gegaan is,geniet ervan,is erg leuk om jullie zo te kunnen volgen, veel plezier groeten ivo

Ivo 2016-04-15 11:04:59

Gelukkig is het dit scenario geworden! 😉 Veel Plezier!!!

Eva 2016-04-15 11:42:24

Nu al veel beleeft lees ik. Alles beter dan hier in de regen👍🏼veel plezier.

Ronny 2016-04-15 12:18:21

Leuk om de eerste belevenissen vd reis te lezen! Fijn dat het goed gegaan is, nu en hele nacht aan extra tijd om van de vakantie te genieten :-) Veel plezier!!

Saskia 2016-04-15 12:38:18

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Geniet ze! xxx

Nine 2016-04-15 13:50:35

Mooi de reis achter de rug. Veel plezier een geniet ervan

John 2016-04-15 17:08:26

Heerlijk! Je vakantie is nu echt begonnen! :-D Enne... Je hebt nog 3 maanden de tijd om aan je nieuwe tijd te wennen, daarna mag je weer terug wennen! Echt een leuk verhaal, ik kijk uit naar je volgend verslag! Xxx

Kim 2016-04-15 19:10:53

Zo te lezen zijn jullie goed geland in het enorme land bent aangekomen waar jullie je ogen uit gaan kijken en een tijd gaan meemaken die jullie nooit zullen vergeten. Geniet van iedere minuut en van elkaar. Gr

Rinus en Catrien 2016-04-15 20:24:46

" 4 kleine broodjes, 1 kleine pizza en 5 drankjes... ruim 90 dollar" Wendy vergeet te vertellen dat 1 van die 5 drankjes een fles Dom Perignon is. tsja.. zo kan ik ook overdrijven. ;-) Goed om te horen dat jullie veilig aan gekomen zijn. :-)

Die jongen 2016-04-15 21:13:03

Wow wat een avonturen gelijk zeg! Fijn dat je ouders er toch op tijd waren en dat die stewardess een gezellige stoelendans ging houden ;-) Dat hebben jullie toch maar weer mooi overleefd en aan die terugreis moet je nog helemaal niet denken joh. Heel veel plezier samen!

Wendy 2016-04-15 22:28:18

Een hele fijne spannende vakantie toegewenst voor jullie allen.

OPA BODEN 2016-04-16 10:44:35

Leuk om zo'n verslag te lezen, met een beetje geluk om de tegenslagen op te vangen, zijn jullie toch in het vakantieland aangekomen. Geniet er van en hou ons op de hoogte van alles.