Page - Lake Powell

Verenigde Staten, Page Lake Powell

We worden rond 6.30 uur allemaal wakker. Vroeg wakker worden zit er nog steeds in, maar vervelend is dat niet. Bij zonsopkomst is de natuur op z'n mooist!

Om 8.30 uur vertrekken we richting Lake Powell. We willen de camping reserveren (jaja... we leren snel😎), maar helaas heeft niemand van ons bereik met de telefoon. Dan maar weer op de gok.

Na het tanken heeft papa ff uitgerekend hoe zuinig ons huisje rijdt. 1 op 3,5. Dorstig beestje!

We hebben geen Amerikaanse simkaart meer genomen, dat kost 50 dollar per maand. Voor 150 dollar kunnen we ook met onze gewone telefoon wel heel wat keertjes bellen om te reserveren. Al moet je dan wel bereik hebben🤔.

De route richting Page gaat door een gedeelte van de Grand Canyon. Zo kunnen we onderweg nog even dit bijzondere natuurfenomeen bewonderen vanuit onze camper.

We zijn er vandaag achter gekomen dat we al twee dagen in een andere tijdzone zitten. Het is hier 8 uur vroeger dan in Nederland.

Onderweg had ik ineens bereik en konden we de camping bellen. Helaas zat ook deze camping al helemaal vol t/m zondag. Dus we zijn uitgeweken naar Lake Powell resort. Ietsje duurder, maar wel direct aan Lake Powell. We hebben een prachtig uitzicht hier en het is 30 graden. Echt een mooie camping! Midden door de camping loopt de grens tussen Utah en Arizona. We hoppen een beetje heen en weer tussen de staten dus😊.

'S-avonds weer maar eens een vuurtje gebouwd en ineens horen we van andere mensen op de camping roepen en voorbij lopen. Bleek er een spectaculaire 'maan-opkomst' te zijn! Een hele grote maan, vlak boven de rotsen. Weer eens wat anders!

Morgen bezoeken we Antelope Canyon, die staat ook hoog op het verlanglijstje!

Kijk vandaag zijn we hier weer up to date🤗 Have fun morgen allemaal 😘

Sylvia 2016-04-22 06:56:35

Fijn dat we weer op de hoogte zijn. Wel erg leuk iedere keer die foto's en verhalen. Zo reizen wij toch een beetje met jullie mee. 🌞 Xxx

Miranda 2016-04-22 08:05:13

Supervet dit "pindat gedoe" man.. Ik wacht altijd heel ongeduldig op een nieuw reisverslag 😎 Wel weer een beetje ordinair dat John weer moet moonen op de camping s'nachts.. ;-) have fun vandaag weer!

Die jongen 2016-04-22 09:45:37

Lake Powell resort lijkt zo te zien op de plaatjes op internet geen verkeerde keus. Er is zelfs een zwembad Lana!!!!🏊. Camper is nog al een dorstig. Wellicht was een huifkar voordeliger geweest, maar wie trekt dan de kar ? 🤑 30 graden 💥 bij jullie, hier voorspelling komende dagen hoogstens 8-9 graden met zelfs hagelbuien. Kunnen jullie je dat wel inbeelden🌨. Gelukkig kunnen we mee genieten van jullie zonnige foto's. Ben ook zeer benieuwd naar jullie bezoek aan de Antelope Canyon. Have a nice day !!!

Lieve groetjes Jan 2016-04-22 11:53:43

Wat een super mooie foto's! Indrukwekkend die natuur en erg leuk om jullie ervaringen te lezen :-) Veel plezier!!

saskia 2016-04-23 08:26:00

Wat een geweldig verslag weer! En wat een indrukwekkende foto's! En tja... die dorstige camper... Ook hij heeft last van het warme weer denk ik ;-) Ik kijk ook met spanning uit naar je volgende update! Geweldig om zo met jullie mee te kunnen reizen <3