Twee rustige dagen in Bridgeport - Californië

Verenigde Staten, Bridgeport

We komen aan op camping Paradise shores. T zou best een paradise kunnen zijn als het niet twee dagen zou regenen!!😑🤔
Er is niet veel te doen in de buurt dus we brengen deze dagen voornamelijk binnen door.

Op verzoek van Lana houden we zelfs een pyjama-dagje (net als thuis mama!) We hebben zelf toch maar besloten om gewoon aan te kleden, maar vooruit! Tim en Lana blijven lekker in hun pyjama rond huppelen.

Iedere ochtend komen Tim en Lana ons wakker maken. Thuis hadden we nog de regel dat de dag pas begonnen is als nijntje (wekker) wakker is. Maarja...als je nijntje dan thuislaat..... dat wordt weer even wennen als we in Nederland zijn denk ik. Vooral Tim houdt er nogal bijzondere wekmethodes op na (zie foto).

De camping wordt gerund door een stel hippies, wat weer wel grappig is. Vooral het toiletgebouw is het vermelden waard! Dit hebben we bij geen een andere caming gezien tot nu toe! Erg 'compleet' en schoon.

Vlak voor de avond zagen we ineens een soort water tornado, een slurf naar boven die het water opzuigt. Dat was best bijzonder. Gelukkig klaarde het later op en hadden we nog een mooie zonsondergang.

Morgen naar Monolake!

Wat gaat de tijd snel. Altijd heel leuk om jullie belevenissen te lezen. De foto's is altijd leuk om erbij te zien. Veel plezier

bianca 2016-06-12 23:23:08

Zoooo idd een uitgebreide schone badkamer.....👍🏻 ook wel weer een lekker En weer genoten vd schitterende foto's ,ook van het verslag hier voor😉👍🏻 Geniet!