Sushi it is!

Verenigde Staten, Estes park

Vandaag een lekker rustig dagje gehad, de laatste dag op KOA Estes park.
Even alles gewassen, boodschappen inslaan en tussendoor van 't mooie weer genieten.
Het is niet alleen thuis zo dat je niet met honger naar de supermarkt moet gaan. 🤔 een volle kar en ruim 200 dollar armer staan we weer buiten.
Er was ook een sushibar in de winkel. En er stond een heel enthousiast klein Japans mannetje bij om alles vers te laten maken en mensen te laten proeven. Ik was er al 2 x voorbij gelopen maar hou niet zo van die proeverijen in de supermarkt. Maarja.... t zag er allemaal zo lekker uit!! Heb t ooit 1 keer gegeten, maar toen zag ik wasabi voor guacamole aan en dat beviel niet zo goed. 😑😥😤😲😨
Maar omdat we dus eigenlijk nog sushi maagd zijn, heeft dat grappige kleine japannertje vers voor ons een verrassingsbakje met sushi gemaakt: en het was lekker!!!🙌. Dat gaan we nog maar eens doen👍.

Lana begint al zenuwachtig te worden voor haar verjaardag. Nog 5 nachtjes slapen... Het is ook spannend om 4 jaar te worden en al helemaal als dat niet thuis is. Ze maakt zich ook een beetje zorgen of haar verjaardag wel leuk kan worden zonder feestmuts. Dat wordt dus nog even knutselen😆.

Vandaag spraken we iemand die vertelde dat in Yellowstone een rivier ineens is gaan koken. Of we dat wel wisten, want het was overal op het nieuws geweest. We gaan er over twee weken heen, maar we hadden het nog niet gehoord. Ach.... we waren toch niet van plan om te gaan skinnydippen daar!😉

Vanavond op de camping was er een marshmallowparty, jummy! Met zijn allen rond een vuurtje en wat kennismaken met andere reizigers. Neil sprak de campingeigenaar nog even. Hij had vandaag de camping gekocht en was daarvoor altijd boekhouder geweest, maar was wel toe aan wat anders. Leuk om met zoveel mensen kennis te maken tijdens de reis, al is t meestal maar voor even.
Voor de kinderen lieten ze een treintje rijden over de camping. Lana is er wel vier keer ingeweest. De glimlach was niet meer van haar gezichtje af te krijgen. Dit is waarschijnlijk tot nu toe haar hoogtepunt van de reis😉.

Morgen vertrekken we weer naar de volgende bestemming in Nebraska. Waarschijnlijk hebben we komende dagen weer even geen internet.

Groetjes uit een zonnig Colorado🌄

Dat wordt dus een trein in de achtertuin thuis dan is lana voor de rest van haar leven gelukkig 😉 Ik hoop dat je woensdag weer internet hebt en anders probeer ik het via onze providers via FaceTime ik moet Lana muis toch even feliciteren 🎉🎉 Hier alvast de Feestmuts voor haar een beetje, heel veel plezier nog daar allemaal 😘

Sylvia 2016-05-14 07:44:29

Supergaaf allemaal!

Trude 2016-05-14 08:58:09

Kijk. Kei-dwars voetballen op een basketbalveld. Zo hoort het Lana. Goed geïnstrueerd Neil, fok die gekke Amerikanen met hun rare sporten.

Die jongen 2016-05-14 12:09:41

Krijg ineens heel erg trek in sushi! Fijne reis verder naar Nebraska en hopelijk net zo'n leuke verblijfplaats daar! Gelukkig heb je in Hooliganskerke ook een minitreintje bij het stoomtreinmuseum x

Nine 2016-05-14 12:41:12

Leuk leuk weer . Ik reageer niet altijd, maar volg t elke dag, super . Veel plezier weer verder .

Peter 2016-05-15 21:43:07

Echt

Ivo 2016-05-17 07:20:56

Echt leuke karretjes waar Tim en Lana inzitten. En Sushi mmmmmmm lekker hè. Groetjes uit Middelburg, en have fun xxxxxxxxxxxxxxxxxxivo