Wonderland RV park -Torrey Utah

Verenigde Staten, Torrey

We vervolgen onze weg via de welbekende scenic byway 12. Wat een cadeautje om hier te mogen rijden zeg! Vooral het stuk tussen Escalante en boulder was bijzonder spectaculair! De smalle weg voert je kilometers lang over een duizelingwekkende rotskam. Meer naar het noorden kwamen we op het hoogste punt van 3000 meter. Hier lag nog sneeuw! Dus snel de camper aan de kant en even in de sneeuw spelen 🤗.
Regelmatig zagen we herten net op het laatste moment oversteken. Dus voorzichtig rijden maar! Ik reed trouwens, ik heb de smaak te pakken😃. Na de sneeuw hadden we veel afdalingen, steeds 8 % of 10 % voor een paar mijl. Op den duur ging er een lampje branden op het dashboard. We wisten niet wat het betekende, dus camper aan de kant en eerst opgezocht in de gebruiksaanwijzing. Ik was bang dat ik iets kapot had gemaakt. Blijkt er een knopje te zitten dat speciaal is voor hellingen en afdalingen. Weten we dat ook weer! Maar ik hoefde ff niet meer te rijden😉.

We stoppen in Torrey en blijven een nachtje op Wonderland RV. Mooie camping en fijn dat we gras naast de camper hebben. Weer eens wat anders dan grind en zand😊.

Tim is gek op grote auto's, t liefst met blinkende velgen (dan zitten we in Amerika goed!). Steeds als hij weggelopen is is hij bij een auto of camper te vinden die hij dan van heel dichtbij aan het bewonderen is. Elke ochtend als we wakker worden moet hij ook even 'sturen' in onze camper.

We hebben tot nu toe 3141 km gereden.

Wow, wat vet jommes ;-) Livin' the dream! Leuke verslagen iedere keer. En wat een mooie én gave foto's erbij. Leuk om jullie allemaal in verschillende Amerikaanse sferen te zien. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Stoer dat Wendy dat enorme gevaarte ook bestuurd! Vind het van Neil ook wel stoer hoor :-) Greetings, Nick

Nick 2016-05-05 20:14:39

Wat bijzonder dat je zulke verschillende temperaturen hebt onderweg! Van extreem warm tot sneeuw! Wederom weer een geweldig verslag en hele mooie foto's. Tim achter het stuur ziet er wel heel schattig uit! Weinig kindjes kunnen zeggen dat ze zoiets gaafs hebben gedaan in hun jonge leventje. Heel veel plezier en geluk gewenst en ik kijk weer uit naar je volgend verslag. X

kim 2016-05-06 08:00:01

Super, zeg! En stoer hoor dat jezelf met de camper rijdt!!! En wat mooi is het daar!