Arches national park en Moab

Verenigde Staten, Moab - Utah

Vandaag lekker op tijd uit de veren en naar Moab vertrokken.
We hebben allemaal niet zo lekker geslapen afgelopen nacht. Of het aan de plaats lag weet ik niet, maar Lana en Tim werden omstebeurt wakker en wij dus ook.
We (lees: vooral wendy) merken dat we een beetje 'parken-moe' worden. Het is allemaal prachtig en een voorrecht om het allemaal te mogen aanschouwen, maar op den duur heb (met name ik) het ook wel weer gezien alle rode rotsen en steentjes.
Om die reden slaan we Canyonlands national park over. Het schijnt wel een heel mooi park te zijn, maar een verzameling van hetgeen dat we al gezien hebben in andere parken.

We rijden door naar Moab en bezoeken het national park Arches met de camper.
Hier vind je de natuurlijke boogbruggen verspreid over het park. Er loopt een geasfalteerde weg van 37 km door het park. Bij aankomst zien we al een behoorlijke rij met auto's staan bij de ingang. Het is wel erg toeristisch allemaal. Alle auto's rijden dezelfde weg achter elkaar aan om naar de aangegeven uitkijkpunten te kijken. Er blijft weinig ruimte over voor eigen invulling of verbeelding want alles staat aangegeven. Voor de meeste bogen moet je een eind(je) lopen om ze te kunnen zien.

We houden het na een uurtje voor gezien en gaan een camping opzoeken mèt internet. Het is spanish trail RV park in Moab geworden.
Eerst eens even een leuke camping op de route zoeken waar we een aantal dagen kunnen en willen blijven. Ergens waar we kunnen shoppen en uiteten en waar een zwembad en een speeltuin is 😊. Dat is wat we nu willen!💪

Geniet er van je hebt toch al miles te veel... nu ff lekker chillen. Voor de kids ook wel ff leuk denk ik!! Liefs vanuit zonnig (bijna zomers) baarland

jolanda 2016-05-07 04:10:10

Geniet met volle teugen ik blijf alles op de voet volgen xx

Sylvia 2016-05-07 07:48:44

Prachtig, mooie foto's, geniet van elkaar en jullie Kids,groeten ivo

Ivo 2016-05-07 10:38:16

Echt erg mooi hier !

Peter 2016-05-08 08:17:17

Lijkt wel of de foto's steeds mooier worden. De foto's van Lana en Tim zijn ook superleuk!! Nou even paar daagjes uitrusten dan maar. Hier is het vandaag 8 mei moederdag.Dus laat je maar lekker verwennen Wendel!