Las Vegas - enjoy the good life!

Verenigde Staten, Las Vegas

Als we vertrekken uit Mesquite besluiten we aan wat sightseeing te gaan doen vandaag en te eindigen in Vegas op het RV park van Sam's Town.

We rijden eerst naar de Valley of Fire, mooi klein statepark maar wel de moeite waard om te bekijken. Je blijft je afvragen hoe het allemaal precies zo ontstaan kan zijn. Hier hebben een aantal rotsformaties namen zoals the elephant's rock, seven sisters en beehives.

Hierna toch ook nog even snel een bezoekje aan de hooverdam. Die wilde (o)pa heel graag zien. Tim is inmiddels al best moe geworden dus (o)ma en ik blijven bij de camper zodat Tim even kan slapen. Met Lana in de rugdrager gaan de mannen op pad. Het is een indrukwekkend zicht zo van dichtbij. Het bijzondere is dat de hooverdam op de scheidslijn van twee staten gebouwd is, Utah en Arizona.

Onderweg nog even tanken en we zien hier dat je tijdens het tanken gewoon tv kunt kijken op de pomp zelf terwijl je tank vol loopt, met geluid en al. Bijzonder...! We laten pa nog ff verder rijden want het is waarschijnlijk de laatste keer dat hij kan rijden voordat ze weer vertrekken.

Onderweg naar het RV park wordt het steeds drukker langs de weg met grote reclameborden en gebouwen. Dit is wel even wat anders dan grote bergen, diepe kloven en rotsformaties. Het is gelukkig weer prachtig weer. Het RV park is netjes (het is een KOAcampground), heerlijk zwembad waar we gelijk in plonzen. We staan gelijk tegenover het zwembad, waardoor we WiFi hebben op onze camperplaats, want dat heb je eigenlijk alleen in het zwembad.
Naast het RV park ligt het bijbehorende hotel. Dat is grooooot en je vind er echt vanalles,mc. Donald's, KFC, Subway heel veel slotmachines, bingo, beauty center, bioscoop en veel restaurantjes. Kortom genoeg vermaak op loopafstand! Tegenover het RV park ligt een grote Walmart. Ook dit is naast praktisch ook gewoon leuk.

De eerste avond dat we er zijn trakteren pap en mam ons op een etentje en hebben we heerlijk gegeten bij Billy Bob's steakhouse. Mmmmmm!

Morgen maar eens de strip verkennen, er rijden gratis shutle bussen van en naar de strip. tot nu toe vinden we het leuk hier en je kijkt echt je ogen uit!!

Bedankt voor alle leuke reacties en tot de volgende! Xx

Hoi Wendy en Neil, Kids en opa en oma, fijn dat we mee mogen kijken in jullie groot avontuur. Ik geniet van de reisverhalen en de mooie foto's. Tijd gaat snel dus geniet maar met volle teugen.... Doe voorzichtig en groetjes aan allemaal.

Andries 2016-04-28 08:18:22

Woei.. die foto van Lana is vet cool!! Niet wakker worden in Vegas met hoektanden eruit en een panter in de badkamer hé? ;-) Weer minachtend dat je alle fastfoodketens netjes in hoofdletters typt behalve de belangrijkste.. Again, enjoy de mooiste reis van je leven!

Die jongen 2016-04-28 15:11:38

Wauw, die foto van lana is echt super zeg! En Tim met zijn konijn, die reist ook al heel wat af :-) Indrukwekkend die dam, zelfs al zo op de foto. Goede reis terug voor opa en oma en geniet van Las Vegas!!

sas 2016-04-28 15:20:31

Wat ziet jullie reis er gaaaaaf uit! Geniet er van. 😃