Greybull Wyoming

Verenigde Staten, Greybull

We zijn naar Greybull gereden en staan daar nu op de KOA Greybull campsite. Deze camping is van Nederlandse eigenaren en wel de tofste camping tot nu toe. We hebben t mooiste plekje van de hele camping gekregen. We hebben een eigen patio met gras, een bbq en een schommelbank en staan tegenover de speeltuin (een grote dit keer) en het zwembad👍😄. De eigenaren, Cor en Ria zijn leuke mensen en we hebben zelfs een grote fles champagne gekregen omdat we pas getrouwd zijn. Ook mogen we gebruik maken van de grote badkamer waarin we tim in een badje kunnen zetten terwijl je zelf douched. Heerlijk! Het is memorial weekend en alle amerikanen gaan zelf ook op pad. Dus we hebben gelijk dit mooie plekje vastgelegd voor 5 nachten!

Dit voelt wel echt als vakantie-vakantie. Lekker luieren in de zon. Cor en Ria zetten steeds lekkere koffie voor ons en we mogen hun auto zelfs gebruiken om boodschappen te halen zodat we niet helemaal met de camper hoeven. Super lief!

Vrijdagavond hebben we lekker geborreld met Cor en Ria. De grote champagnefles is leeggegaan en de fles wijn ook. Pffff.... daar heb ik wel ff last van gehad de volgende dag😑. Maar we worden flink verwend hier! Ik heb wel eens een mindere dag met een kater gehad!

Tim heeft deze vakantie een buitengewoon grote interesse ontwikkeld voor alles wat open en dicht kan, deuren en deksels met name. Het tocht lekker door in de camper nu hij heel de dag met alle deuren aan het wapperen is. Het is een sport om wat boter op je broodje te doen omdat de deksel er alweer opzit zodra je met je mes in de buurt komt😂. Het zal wel een fase zijn....

Lana vindt het super om zoveel mogelijk te zwemmen. Ze ligt dan het liefst op een luchtbed orders uit te delen welke kant ze op wil varen. Tim maakt er een sport van om zo vaak mogelijk het water in te springen vanaf de kant zodat wij hem opvangen. Je begrijpt het al: we hebben het best druk zo op vakantie😅.

We hebben nog tot dinsdagochtend om van dit heerlijke plekje te genieten. Daarna vertrekken we naar Yellowstone national park.

Heerlijk een paar dagen een echt chill vakantie gevoel! Geniet er maar goed van! Het ziet er heerlijk ontspannen uit. Xxxx

Miranda 2016-05-29 22:21:35

Toch niet slecht he die Nederlanders😂. Leuk dat het daar zo leuk is en jullie even lekker kunnen relaxen. Lekker voor de kinderen een speeltuin en zwembad zo dichtbij. Veel plezier en lekker verder genieten

bianca 2016-05-29 23:28:28

Jullie boffen maar met Cor&Ria👍🏻😀 Lekker genieten👌🏻

Jetske 2016-05-30 08:11:39

Leuk verhaal, en verrassende belevenissen weer. En die laatste foto van Lana is ook super ! Veel plezier verder weer

Peter 2016-05-30 20:23:42

Heerlijk genieten daar! Zal wel tegenvallen om straks het oude ritme weer op te pakken na dit avontuur. Nog maar even niet aan denken en nog heel veel plezier, 😉

Tanja 2016-05-30 22:54:39

Bedankt voor het bezoek op onze camping, ook wij hebben genoten van jullie bezoek. Alleen: volgende keer de was gelijk meenemen, zodat ik dat niet meer achterna hoef te brengen. Bedankt Cor en Ria