Karavostasi

Griekenland,

Vandaag een childag.
We beginnen de dag met een copieus ontbijt. Wat een lekkere dingen allemaal. En alles homemade, verse streekproducten.
De scrumbled eggs zijn hier zoals ze horen, vindt Henk en hij heeft er verstand van.
Wat een luxe, lekker op het terras, uitzicht op zwembad/ zee.
Verder dan lezen , appen etc komen we niet.
Ook wel eens lekker.
Aan het begin van de avond besluiten we op zoek te gaan naar voer: Aeropolis is de eerste, dichtst bijzijnde redelijk grote pltaas. We moeten ook naar een super voor water ea happerij.
Ik ben steeds in de veronderstelling dat dat aan het water ligt. Maar we gaan alleen maar omhoog!
Inderdaad blijkt Aeropolos in de bergen te liggen😬
Uiteindelijk blijkt het een leuk stadje te zijn, a la Orvelte. Met heeeeel veel restaurants waar niemand zit. Voelt ook een beetje sneu om daar te gaan zitten. Het is voor Griekse begrippen nog 'vroeg', 19.30 uur. Dan maar weer naar beneden naar Limeni. Daar hebben we aan het water enkele restaurants gezien.
Het is inderdaad pal aan het water. Ik ga voor de gegrilde sardines, Henk de spaghetti met garnalen, van die grote..zo uit de zee, heerlijk
Weer een kopje koffie na en dan maar weer naar huis!