Teton NP

Verenigde Staten, Grand Teton National Park

Na een koude nacht en weer slecht slapen breekt weer een stralende dag aan: wat hebben we toch mazzel met het weer, zo helder en het wordt zo gemiddeld een graad of 25-27, wel staat er hier een frisse wind als je in de schaduw bent.
We hebben al ontbijtend brsloten hier nog 2 nachten te blijven en voor Yellowstone een camping NET buiten het park ad westzijde te bespreken. IVM LABOURDAY 4 dagen.
Dit wordt gelijk bevestigd en dat geeft weer een rustig gevoel.
Nu kunnen we op pad om Teron NP te verkennen: eerst maar naar het info centrum. Ze geven ons advies over wandelingen en boottochten over de Snakeriver
Na boodapschappen gehaald te hebben en ontbeten gaan wwe WANDELEN . We starten bij Jenny's ?odge en lopen aan de noordzijde van Jenny's lake naar Leigh Lake.
Aan de voet van de bergketen liggen verschillende meertjes, die in elkaar overlopen en waar je omheen lopen kan.
We lopen ong 6-7 km, eem mooie route over vlak terrein.
'S Avonds eten we in hetzelfde restaurant als de avond ervoor.
Weer op het terras, het wordt kouder, 's nachts koelt het af naar 5-6 o.
Vanavond maar eens een slaaptabet nemen en hopen op een goeie nachtrust