Arco

Verenigde Staten, Arco idaho

We zijn redelijk op tijd weggekomen en zetten onze weg voort over de HW 21, weer een prachtige route, langs over een stuwmeer, Snake river, omhoog en weer naar beneden.
Uiteindelijk komen we op een hoogvlakte, waar Henk, naar hij zegt wel begraven wil worden. Ik hoop niet dat het dan winter is, want dan lijkt het me aardig onbegaanbaar..
Het is inderdaad een pracht plek, op een hoogvlakte, soort beschermd natuurgebied.
We zetten de reis voort, de omgeving blijft indrukwekkend mooi.
Ik hoop dat het op de foto's overkomt!
We besluiten om maar door te tuffen naar Arco, dan zijn we al een aardig eind richting Teton, Yellowstone Parc.
Uiteindelijk rijden meer dan 400 km, maar de moeite meer dan waard.
Het laatste stuk is een groot lavagebied (CRATERS OF THE MOON), heel bizar zo in de middel of nowhere...
De camping ligt iets buiten het dorp, nou dorp, negorij, maar wel met hele lekkere pizza's en een heerlijke chief salad.
Terug op de camping kan een Duitse buurman met dezelfde camper als wij, ons een eindje op weg helpen met de zekeringen: Henk gaat er een studie van maken!