Op weg naar west Glacier

Verenigde Staten, West Glacier NP

10 september
Naar Glacier NP, west
We doen het rustig aan, het is niet ver rijden, het weer is weer prachtig.
Aangekomen op de camping maken we gebruik van de aanbieding: 3 nachten halen , 2 betalen; komt mij wel goed uit, want ik wil hier wel wat langer blijven, temeer daar de weersvoorspelling erg goed zijn en ik dan liever niet in de auto zit.
Zo gezegd zo gedaan.
Eenmaal op onze plek bekijken we de 'uitgaansmogelijkheden' hier. Ik wil graag ROAD to THE SUN rijden, die schijnt spectaculair mooi te zijn, maar je mag er niet met een RV komen: te gevaarlijk
Verder is het voor ook relaxter als Henk deze weg zelf niet hoeft te rijden.
De mw bij de balie van de camping wil wel voor ons bellen: de tocht die wij willen doen morgen , vrijdag is al vol en voor zaterdag nog voor 1 plaats
Wel is een langere, duurdere nog beschikbaar: doen maar . Wel van 08 tot 17.30 uur...
We besluiten op de camping te eten, maar dat stelt niet veel voor: het vlees is uitstekend, maar geen groentes: ik heb wel een heerlijke, zoete maiskolf!
Op het moment dat we weg willen komt er een Amerikaans echtpaar (John en Carla uit de buurt van Seattle) aan, erg uitnodigend. Ze vragen waar we vandaan komen etc, komen bij ons zitten en ze doen ons een aantal suggesties aan voor wat betreft het park hier, maar ook Canada en Vancouvereiland. Das mooi meegenomen. Aardige mensen.
Weer naar de camper, potje kaarten en plat maar weer.