Van Greenwater naar Pasco

Verenigde Staten, Pasco

26/08 van Greenwater naar Pasco

We zetten onze weg voort langs de prachtige route. Rechts Mt Rainier, maar deze is helaas in wat mist gehuld.
Het wordt ondertussen steeds warmer, we reizen verder door het natuurpark, steeds met een rivier ( de White River) aan onze re hand.
Dan maar weer even koffie drinken; we krijgen bezoek van Babbel die op zoek is naar koekkruimels. En... voor de. eerste keer deze vakantie een 'deer' gezien!
En het is nog steeds erg droog om ons heen.
De mooie natuur gaat over in tuinbouw, dwz fruitteelt.
Tussen de middag even bij een Pizzahut aan, maar dit hoeft wat mij betreft niet te vaak
Maar om met je camper op een andere plek te komen dan de foodcourts langs de weg is lastig.
We besluiten tot Pasco te rijden en dan een camping te zoeken.
Die vonden we, ook een KOA camping.
Ik begrijp alleen niet waarom mensen hier langer staan dan 1 nacht staan.
Mannetje aan mannetje en de ene camper nog groter dan de ander. Maar ok we staan met water en electra.
Nu nog op zoek naar eten. Ik heb geen zin in weer een foodcourt en komen op advies van de beheerster bij Maggill. Mijn eten is goed (taco) die van Henk niet wat hij ervan verwacht (mopper mopper ..,)
Maar goed de koffie is goed.
We gaan terug naar de camping / nog even buiten zitten dan kan de A-C haar werk nog even doen. Kunnen wij nog even van het wijntje genieten...