Van Burlington naar Greenwater

Verenigde Staten, Greenwater

Alles is in de kastjes gelegd, koffie gedronken , we kunnen op stap.
Eerst maar weer even bij het winkelcentrum langs: kussen en laken kopen (laatste bleek een papieren te zijn..). Verder weer de nodige etenswaren, dus voorlopig kunnen we vooruit.
We tuffen over de interstate, het landschap is matig, maar dat verandert als we een groen gemarkeerde route nemen, de weg begint te slingeren, langs een rivier en wordt heuvelachtiger, maar...het loopt al weer naar het einde van de middag en we moeten op zoek naar een camping. Er is geen KOA in de buurt, dus op de bonnefooi.
Ik heb alweer angstvisioenen dat we in de middle of nowhere moeten overnachten, maar het valt mee: we zien " campground" . Als we erop rijden ziet het er wat shabby uit, maar ik vind het allang best, als we maar niet in de wildernis hoeven te overnachten
De beheerster geeft echter aan dat er geen geschikte plaatsen meer zijn, maar dat er verderop nog een paar staatscampings zijn, natuurcampings.
Een hele geruststelling..
We komen er aan, maar hoe werkt het? Er is geen kantoortje. De beheerder legt uit dat je per nacht 20 dollar in een enveloppe doet en deze in een soort bus moet gooien. Ok, niet zo moeilijk. Veel mooie plaatsen blijken gereserveerd, maar dan voor het weekend.
We zoeken een prachtige plek uit, de enige met " riverview"..
Na ons soepje en broodje nog even over het park, een prachtig park met hoge Douglassparren: 1 grote is omgekapt, omdat hij deels verrot was, wat een boom.
Ik val weer om vd slaap, probeer het gaan slapen uit te stellen, maar kom niet verder dan 20.45 u, dan gaat het licht uit....