Extra dag Boise

Verenigde Staten, Boise

Gisteren hebben we een heel eind gereden, dus eigenlijk willen we allebei wel een dagje niet een lange rit hoeven maken. Bij navraag blijkt het geen probleem om nog een dagje extra te boeken. Helaas is het niet de gezelligste camping, erg druk en en veel grote campers. Het electrisch en het internet is overbelast, dus erg sloom en traag.
Eerst maar even ontbijten bij het cafe vd camping: vrijwilligers koken en bakken en voor $5 pp heb je een ontbijtje. Stelt niet veel voor, maar voor het goeie doel.
Daarna maar weer even boodschappen halen: Boise blijkt veel groter dan we dachten.
Daarna willen we een rustig plekje opzoeken om wat te chillen. Dus rijden we een eindje richting HW 21, de weg die we eigenlijk morgen willen gaan doen.
Picknickplaats, aanstekeropladers stuk, gegeten in Am restuarant, geen fastfood..
Vervelend dat de opladers het niet doen, hoop dat Henk de zekeringen kan vervangen, want ik gebruik ze veel.
Eerst maar eens slapen, morgen willen we vroeg weg, want we hebben een aardige rit voor de boeg