Op weg naar Vancouver

Canada, White Rock

Het heeft niet meer geregend en door de hoge bomen om ons heen zie ik niet goed of de zon ook schijnt, afwachten. Lijkt iig redelijk. Het douchen is een hele opgave. De toiletgebouwen hier in Canada zijn over het algemeen nogal gedateerd en deze in het bijzonder. Douchen met munten en als Henk wil douchen staat er geen druk op..
Dan maar in de camper. Niet ideaal, maar het gaat.
Fris en fruitig dus weer op pad. Buiten de camping blijkt het prachtig weer te zijn...
We weten nog niet preceis waar we heen willen, maar iig zo dicht mogelijk bij de afleverplaats voor de camper.
Uiteindelijk komen we in White Rock uit, een plaats ten ZW van VC en, op papier een half uur rijden van Delta, waar de camper moet zijn. Het is een wat mondaine plaats, erg steile straten. Even een lunchje op het terras in de zon, wel weer lekker. De wind is nog wel wat guur.
Het RV park ligt vlak bij de kust, een mooi plek en ja ze heeft nog 1 plek. Helaas zonder elektriciteit/ water. Even nog een wasje doen en dan nog maar even de benen strekken, het is zulk mooi weer!
In de camper nog even een soepje, wat brood. We zijn aardig goed door onze voorraad gekomen ...