Beachday!

Verenigde Staten, Anini Beach

Door onze toch wel aanwezige jetlag was het half zes vanmorgen toen we rechtop in ons bed zaten. We besloten er ons voordeel mee te doen en naar de zonsopkomst op het strand te bekijken. In Den Haag zien we de zon regelmatig in zee zakken maar ik heb hem er nooit in op zien komen. Dus we schoten snel wat kleding aan en liepen naar het strand. We bleken niet de enige vroege vogels. Er waren nog een tiental anderen aan het fotograferen. Met een mooie wolkenpartij aan de lucht was het best een mooi gezicht. Toen we weer in onze kamer waren, besloten we dat vandaag maar een lekker relaxdagje moest worden. We propten onze achterbak vol met strandstoelen (die zijn op onze kamer aanwezig), bodyboards, zonnebrandcrème en meer van zulks en reden naar Anini Beach. Volgens de reisgidsen een mooi strand waar je kunt zwemmen en snorkelen. Onderweg reden we door een landschappen die je kunt herkennen uit de Jurassic Park-films. Groene bergen, mooie bloemen en veel palmbomen. Op het mooie Anini Beach stalden we onze meegebrachte zooi uit en doken de zee in. Heerlijk, helder….Hein… ehh water! We bleven er een aantal uurtjes. Op de achtergrond hoorden we hanen kraaien die met hele legers dit eiland bewonen. Een groep Amerikanen hadden hun tassen met eten op een picknicktafel onder de bomen gezet en waren een eind gaan wandelen. Nou die hadden weinig brood over ondanks de poging van Max die ze probeerde weg te jagen. Iets later op de dag wilde we nog een ander strand bezoeken. Tunnels Beach. Maar ergens hebben we een tunnel gemist want dat strand konden we niet vinden. Nou hebben ze hier aan stranden geen gebrek dus reden we door en kwamen we terecht bij Ha’ena Beach. Wat een paradijselijk strand bleek te zijn. Ik geloof dat dit toch wel het mooiste strand was waar ik tot nu toe ben geweest. Met water zo blauw als rond de Bahama’s, goudgeel zand en groene rotsen en bergen rondom. En hoe mooi het strand ook is, hier hoef je niet hutjemutje te liggen. We hebben de rest van de dag heerlijk gelegen en gezwommen. Nu proberen we onze ogen open te houden tot een acceptabel uur om te gaan slapen. Een hele opgave omdat ik dit reisverslag al knikkebollend aan het schrijven ben om 20.30 uur.

De natuur is inderdaad prachtig daar ... en wat een rust!

Tom 2016-05-17 11:22:31

Inmiddels zal het knikkebollen dan wel zijn overgegaan in slapen, na zo'n dag met zon, zee, en strand. Jaloersmakende plaatjes!! Ik zie dat Max, behalve hanenjagen, ook een workshop paaldansen heeft gedaan?! Ziet er indrukwekkend uit. Veel plezier weer verder. Liefs en een knuffel.

Hannie 2016-05-17 11:28:13

Waar ik paaldansen schreef bedoel ik touwklimmen!

Hannie 2016-05-17 11:31:10

Mmmmm, om jaloers van te worden, met ons miezerige zonnetje tussen de bewolking door........ Maar het is jullie van harte gegund hoor! Geniet maar lekker verder na ern welverdiende nachtrust haha Tot later en dikke knuf

Stans 2016-05-17 11:53:08

Wauw! Wat ziet het er mooi uit zeg! En wat schrijf je weer leuk :)

Nina 2016-05-17 13:00:26

We genieten lekker mee, Have Fun!!!!

Marja en Jan 2016-05-17 18:04:04

Morgen ben ik met t werk 2 dagen in n hotel aan t strand van Ter Heijde. Maar dat haalt t niet bij de stranden van Hawaii. Wauw wat mooi!

Lucienne 2016-05-17 18:40:30

Groot gelijk om er een heerlijk 😋 relaxed dagje van te maken! Zijn jullie morgen weer helemaal fit om van alles te gaan ondernemen. Wat een prachtige foto's; heb jij die gemaakt Moon? @Lucienne nee, het enige hotel wat in Ter Heijde staat incl. strand is niet bepaald een vergelijking haha 😂 (ik werk voor gem. Westland). Sweet Dreams xx

Maggie 2016-05-17 19:01:34

Dat klinkt echt ongelooflijk gaaf. Geniet er van 😉

Edgar 2016-05-17 19:06:28

Mooie foto's. Het ziet er heel relaxed uit daar. Geniet!