We gaan begonnen!!

Verenigde Staten, Los Angeles

The eagle has landed.. I repeat.. The eagle has landed! Vanmorgen om vijf uur opgestaan om om half zeven te vertrekken. Max z'n vader was zo lief om voor taxi te spelen en na een snelle autorit waren we om half acht op Schiphol. De vlucht naar London Heathrow had een half uurtje vertraging maar gelukkig hadden wij voor een latere aansluiting gekozen waardoor we nog tijd genoeg hadden. (De passagiers van vlucht die we anders hadden genomen hadden volgens mij wel wat kleurtjes in hun broekje ;-) ) Maar wat hebben we een mooie landing gehad.. We moesten even cirkelen boven hartje Londen.. Dat was gewoon puur sightseeing!! Daarna in het mooie vliegtuig van American Airlines gestapt. Beenruimte was wat krap maar het inflight entertainment system maakte dat weer goed! En toen... Los Angeles.. Je beseft niet hoe groot die stad is voordat je er overheen vliegt... wat een metropool.. De stad is gebouwd voor auto's en dat is vanuit het vliegtuig dan ook goed te zien.. Overal 5-baans interstates (snelwegen) dwars door de stad. Toen we geland waren moesten we in een enorme rij aansluiten voor de vrolijke Fransen van de douane.. Na een aantal vragen beantwoord te hebben mochten we doorlopen en konden we de koffers op halen. Toen de huurauto opgehaald en die konden we, hooray, zelf uitkiezen! Voor een compact car is ie behoorlijk groot! Een Hyundai Accent met alles erop en eraan en een ruime laadbak! Na wat horten en stoten heeft Max de automaat veilig door de drukke stad naar het eerste hotel gereden. En ook dat hotel is prima! Na een lange douche gaan we lekker slapen want we zijn ge-bro-ken! Maar de trip had niet beter kunnen beginnen en we kijken nu al uit naar morgen! En dan zal ook ik ook wat foto's bijvoegen vanaf de camera.

Edit --> Eerste 2 foto's zijn van Londen en de 3e foto is van Los Angeles.

Goedemorgen, have a nice day,!! Enjoy, dont forget starbucks haha, walmart, bagels brrr, tom and jerry mmmm, Big hug Albert Stans

Stans 2014-05-05 08:49:59

Goodmorning guys! Lekker geslapen? Vast wel! Enjoy LA!! Benieuwd naar het volgende verslag en de foto's natuurlijk. Gr. Maggie.

Maggie 2014-05-05 09:05:29

Leuk om jullie zo te volgen! GENIET!!!

Mascha 2014-05-05 09:24:51

Wat een geweldig begin van jullie reis. we zien uit naar het vervolg van jullie verslag, Hartelijke groet, Ronald en Hielie

Hielie en Ronald 2014-05-05 09:48:37

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!!! Have fun! xxx

chantal 2014-05-05 10:52:31

Dank jullie wel allemaal! We genieten zeker!! Het weer is ook super! Ik heb een beetje problemen met foto's invoegen want ik ben de kaartlezer (voor foto's vanaf de camera naar de tablet) kwijtgeraakt.. dus momenteel kan ik alleen foto's van mn mobiele telefoon bijvoegen, maar die zijn niet zo boeiend.. dus nu willen we wel een nieuwe kopen maar ze waren uitverkocht.. Nu hopen dat ze ze elders wel hebben.. En anders moet ik op bijzondere plekken ook maar met m'n mobiel foto's maken. Maar er komen er snel wat aan en dan plaats ik ze er als nog bij! Greets from the USA!