Op naar San Francisco!

Verenigde Staten, San Francisco

Ons tentje en de beren achtergelaten en met een huge muffin als ontbijt vertrokken richting Frisco! Nadat ik eerst een uurtje achter een huurcamper aan zat, die op een bergafwaartse weg voor ieder bochtje remde en met een slakkengang vooruitkwam, kon ik onze bolide eindelijk even flink op z'n staart trappen. Achterop de huurcamper stond: "Goin' places, with smilin' faces!" Eehm u begrijpt.. degene die er achter zit lacht niet. Maar goed toen we die eenmaal kwijt waren konden we lekker doorrijden! Na een dikke 4 uur reden we San Francisco binnen! Een stad met een mooie skyline maar helaas heb ik er nog niet zoveel foto's van. Die zullen we morgen zeker maken! We mochten gelukkig wat eerder inchecken in ons hotel en de receptioniste was erg aardig. Vervolgens zijn we even downtown geweest om even rond te kijken. Zoals in veel grote steden in Amerika zijn hier ook behoorlijk veel zwervers. Je kunt toch zien dat in Nederland (ondanks alle negatieve geluiden) toch betere sociale zorg is. Maar verder is SF erg leuk! Sporten hoef je er niet want de stad ligt tegen een heuvel waardoor de straten zeer stijl omhoog gaan! Overal rijden Trolleybussen en kabeltrammetjes en met de auto kun je er beter niet rijden. Ons hotel zit heel dicht bij het centrum en daardoor waren we genoodzaakt er doorheen te rijden maar we waren blij toen we de auto in de garage hadden geparkeerd! Omdat we vandaag voornamelijk een reisdag hadden hebben we bijna geen foto's! Morgen zal ik dus wat meer foto's posten! Nu lekker slapen want morgenvroeg vertrekt de boot naar Alcatraz!

Goh, had ik bijna dagje gemist!! Al gereageerd bij y3 , zag ik dat jullie al weer verder waren! Leuk he ,die trammetjes, en ja: behoorlijk stijl, veel plezier daar maar weer en wees blij met t hotel en dat je niet in / op alcatraz hoefde te blijven, zal best indrukwekkend zijn, wij waren daar niet. Another bighug stans

Stans 2014-05-20 08:52:20

Zooo, gaan we een beetje stoer lopen doen mevrouw..... de bolide even flink op z'n staart trappen :)! Heerlijk om je verslagen weer te lezen en nu ook weer wat foto's erbij. Het is maar goed dat je elke dag opschrijft wat julie beleven want wat is dat veel. Morgen Alcatraz en dan maar hopen dat jullie kunnen ontsnappen! Geniet nog lekker verder, jullie hebben tenslotte nog bijna een week!! Dikke knuffel van ons, xxxxxx

Hannie 2014-05-20 09:19:07

Goodmorning guys! Die bomen zijn gaaaaf! Geen wild-life gespot, maar wat een prachtig park. Wat zal je in de rats hebben gezeten over Max; kan me er van alles bij voorstellen. Hij is wel sportief hoor. Die tent zag er goed uit. Heel veel plezier in het relaxte San Fran. Ik heb gezien, dat ze 's-avonds op die zwervers de hogedrukspuit zetten om ze weg te jagen. Helaas hebben wij destijds geen ticket voor Alcatraz kunnen bemachtigen, dus ben benieuwd en een knuffel voor de zeeleeuwen.

Maggie 2014-05-20 09:34:17

If you're going to San Francisco Be sure to wear some flowers in your hair If you're going to San Francisco You're gonna meet some gentle people there

Tom 2014-05-20 13:22:08

Geniet lekker in SF, guys. Ik vlieg morgen nar Ibiza. Zal jullie verslagen missen. See you, hug!

lucienne 2014-05-20 23:23:03

Veel plezier op Ibiza, Lucienne!!