Turquoise water en veel luxe

Bahama's, Nassau

Terwijl ik dit blog schrijf, lig ik buiten op een matras met dikke kussens en een soort hemeltje er over heen. Volgens mij heet zoiets een cabana. Na een korte vlucht van maar veertig minuten vanmorgen waarbij we overigens weer hele ruime plekken hadden, kwamen we aan op de Bahama's. Het officiele gedoetje en de bagage ophalen ging heel snel. Daarna werden we naar de taxi's begeleid en kwamen we om 10.00 uur aan in het Hilton. We namen de gok om in te checken. De dame achter de desk was supervriendelijk en zei wel dat we "a bit early" waren. We beaamde dat en zeiden dat dat kwam door onze vroegen vlucht. Ze bekeek onze boeking die we al lang geleden hadden gemaakt en zag dat we een kamer met twee queensize bedden hadden. Volgens mij was dit toen de voordeligste optie. Ze vroeg of we niet liever een kingsize bed wilden. "Yes, of course!!" Ze zei dat ze die zelfs al klaar hadden en dat we dus gelijk mochten inchecken. Fantastisch. Onze bagage werd naar de kamer gebracht en toen we de kamer zagen werden we helemaal gelukkig. Een grote badkamer met een ligbad en aparte douche, een heerlijk bed met goede kussens en verder heeft de kamer alle faciliteiten die je hoopt te hebben. Ook is er een fitness, een goed zwembad en een lekker privéstrand. En wat is het water helder!! Echt je ziet alles! We kijken aan de zijkant uit op de cruiseterminal van Nassau en ik was van te voren een beetje bang dat dat een nadeel was. Maar je merkt er eigenlijk heel weinig van. Vanmiddag lag heel toevallig het grootste cruiseschip ter wereld aangemeerd. De Oasis of the Seas die ook in 2014 in Rotterdam heeft gelegen. Toen deze wegvaarde stond iedereen wel even te kijken. Dat is gewoon een flat op het water. Leuk om te zien als die zo langs je strandje vaart. Verder hebben we even een tijdje naar CNN gekeken toen bleek dat ze ook de tweede ontsnapte gevangene uit de Upstate NY prison te pakken hadden. Inmiddels is het avond en zakt de zon. Wij gaan nog even een lekkere duik nemen. En dan later een goede nacht maken om afgelopen nacht in te halen. Wat gaan wij de komende dagen weer ultiem genieten!!

Heerlijk vooruitzicht, een weekje in luxe "badderen". Een prachtige afsluiting van jullie honeymoon in een zonnig oord onder de palmen.

Hielie 2015-06-29 07:09:50

Klinkt allemaal weer superdeluxe!! Dat wordt wederom genieten. Dat jullie het dan ook weer net treffen dat dat grootste cruiseschip ter wereld voor je neuslangs vaart. Daar kwamen mensen uit het hele land naar kijken toen het in Rotterdam lag en jullie liggen op je bedje en zien het zo gaan, geweldig. Veel plezier weer vandaag, liefs van Jeepson en mij xxx

Hannie 2015-06-29 08:12:47

Je zou er bijna een ietsjepietsje jaloers van kunnen worden, grapje ,het is jullie van harte gegund, ziet er awesome uit, have a nice day, love auntie

Stans 2015-06-29 08:43:54

Lekker zoals die gaat. Veel plezier op de Bahamas.

Tom 2015-06-29 09:35:13

Dit klinkt en is in een woord fantastisch! Geniet er nog maar ff goed van!!! Deze week wordt het hier ook tropisch. HOERA!

Maggie 2015-06-29 09:44:11

Ugh... wat klinkt dat heerlijk zeg! Geniet ervan! Jullie hebben het verdient! xxx

Nina 2015-06-29 11:01:45

Pfff, mijn collega's en ik zijn sprakeloos (en jaloers)... maar we gunnen t jullie wel hoor :-)

Lucienne 2015-06-30 11:11:17

Jullie huwelijks reis is echt geweldig . Ik lees iedere keer mee erg leuk. Ook erg leuk dat je de cruise boot ziet liggen waar wij op gecruisd hebben ? Geniet van jullie reis ... ?