Laatste dag in de USA

Verenigde Staten, Miami Beach

Sorry dat we jullie niet konden voorzien van jullie dagelijkse ontbijtblog. Gisteravond was het al wat laat en aangezien we om 4 uur op moesten om naar Miami Airport te rijden, wilden we nog graag wat uurtjes slaap pakken. Ik schrijf dit blog dan ook vanaf de Airport terwijl we wachten op onze vlucht naar Nassau. Gisteren hebben we in de ochtend nog even aan onze "tan" gewerkt. De zon zou zich voornamelijk 's morgens laten zien en daarna zou het bewolkt en buiig zijn. Dit klopte! Om 14.00 begon het te donderen dus pakte we ons handdoekje op en waren we net op tijd weer in het hotel. De regen was van korte duur dus we gingen even wat winkeltjes in de buurt opzoeken. Twee russische dames gekleed in niets meer dan een stringbikini liepen voor ons op straat.. Wat hebben we gelachen om de reacties van alle Amerikanen die hun nek verdraaiden. Miami Beach mag dan een open minded karakter hebben, dit is natuurlijk het andere uiterste. Toen ze vervolgens ook nog op die manier de supermarkt inliepen was het helemaal feest voor de aanwezige aanschouwenden. Ik had er in de gauwigheid nog een stiekeme foto van gemaakt maar die is helaas mislukt omdat mijn vinger voor de lens zat. 'S avonds nog even door het winkelcentrum van Southbeach gelopen waar we toen pas achterkwamen dat het er was. Maar alles bleek ook daar Southbeach prijzen te hebben. Dus met alleen een nagellakje en een douchegelletje liepen we terug. Daarna nog even naar Ocean Drive gelopen omdat Max nog graag even het hotel uit de film Scarface wilde zien. En nog even wat dollars gepind omdat het nu met Griekenland wel helemaal onzeker wordt met de euro tegenover de dollar. Goed, al met al geen spannend blog maar aan het eind van deze lange dag hebben we vast weer meer te vertellen. Dan vanuit Nassau!

Heeeeel veel plezier op de Bahama's. Jullie hebben de afgelopen werkelijk een hele mooie reis gemaakt. Goede vlucht!

Hielie 2015-06-28 18:48:21

Dat jullie " onderweg" waren vermoedde ik al, prettige voortzetting,!! Tot morgn maar weer?! Knuf

Stans 2015-06-28 19:39:47

Weet dat jullie inmiddels veilig op de Bahamas aangekomen zijn. Alleen van de naam ga je al in de relaxstand. Lekker nog een week luieren en genieten! Liefs en een dikke knuffel van ons xxx.

Hannie 2015-06-28 21:47:31

@Meg, klopt helemaal wat je zei over de bus van vrijdag. Voorop de bus werden fietsen vastgemaakt. Apart gezicht :).

MoniekEnMax 2015-06-29 04:23:47

Jammer van de mislukte foto ;-) Veel plezier verder op de Bahamas

Tom 2015-06-29 09:32:25

Lees nu je verslag van gister pas, want was tuurlijk de hele dag op Parkpop; Frans Bauer deed oh oh Den Haag nog, een giller. Die Russinnen sporen echt niet haha. Ga nu snel het verslag van nu lezen.