Rondreis Westkust USA

4 mei 2014 - 26 mei 2014

We maken een rondreis in het westen van Amerika met een huurauto. Daarbij komen we in de staten Californië, Utah, Nevada en Arizona. Oorspronkelijk was het onze bedoeling om alleen de hotels bij grote trekpleisters van te voren te boeken maar uiteindelijk bleek dat het reisschema daarmee al zo vast lag dat we besloten hebben om de overige hotels ook te boeken. We beginnen onze roadtrip in Los Angeles en zullen o.a. Palm Springs, Joshua Tree NP, Grand Canyon NP, (misschien ook Monument Valley als alles meezit), Horseshoe Bend, Bryce Canyon NP, Zion NP, Las Vegas, Death Valley, Yosemite NP, San Francisco en de mooie kustweg langs de Pacific Ocean aandoen om vervolgens weer het vliegtuig terug te nemen vanuit Los Angeles. Al met al moet het een hele gave reis worden en hebben er heel veel zin in!

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van MoniekEnMax volgen

Ontvang een email zodra MoniekEnMax een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis