Yosemite NP Dag 2

Verenigde Staten, Yosemite NP

Na een frisse nacht waarin Max veel slaap had en ik vrij weinig, zijn we vammorgen samen naar de Yosemite Falls gelopen. Wat een mooi gezicht. Verder heb ik even een relax-dagje gehouden want lange trails zitten er even niet in met mn pijnlijke teen. En na alle inspanningen en korte nachtjes van de afgelopen dagen was dat best even lekker. Max wilde wel even een trail doen en hij koos er één uit naar de top van de Yosemite Falls. Hij zou er zo'n 3 uur over doen en ongeveer twee mile moeten lopen en 300 meter moeten klimmen. Hij bleek schuin gekeken te hebben in de gids want de trail die hij uiteindelijk liep bleek een stukje langer... Ruim zeven mile lang en een kilometer omhoog. Ik rekende erop dat ie om ongeveer 4 uur terug zou zijn. Maar hij kwam pas tegen zessen aan. Hij had geen telefoon en ID op zak dus begon ik me wel een beetje zorgen te maken. Gelukkig kwam hij gezond wel weer uit de shuttlebus. Flink afgepeigerd en met een paar schitterende foto's, was hij blij om weer bij de tent aan te komen. Daarna weer een lekkere pizza op, dat is ongeveer het enige wat na zessen vers te krijgen is maar gelukkig ontzettend lekker, en nu nog even genieten van een zwoele avond bij de tent. Hopelijk heeft Max morgen niet al te veel pijn in z'n spiertjes en kunnen we morgen met de auto nog wat mooie dingen zien.. En we willen ergens Marshmallows roosteren. Dit mag niet op de camping maar wel op sommige picknickplaatsen. Yummie!!